-
Liczba zawartości
881 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
MaRo2k's Achievements
młodociany kierowca (11/20)
0
Reputacja
-
Wymieniony kompletny przegub wew. czyli kielich i krzyżak. Co prawda było to bravo 1.4 t jet, ale po wymianie cisza spokój. Komplet był właśnie z Zeta erre. Drugi przypadek to stilo 1.6, także wibracje podczas przyspieszania, po puszczeniu gazu wibracje zmniejszały się albo w ogóle sie traciły - werdykt luz na przegubie wew. od strony pasażera, wymieniony komplet krzyżak i kielich tym razem gsp i auto do dziś jeździ.
-
Wibracje odczuwalne na kierownicy podczas jazdy, po odpuszczeniu gazu - jazda na luzie, hamowanie silnikiem wibracji brak. Stuków brak.
-
Jak chcesz to mam wiązke z calego auta z 1.5 właśnie plus komputer i moduł zaplonowy, może tam brakować paru przewodów bo jak coś trza było to się brało, ale wiązka z silnika powinna być kompletna. Jak coś to pisz pw to sie zgadamy.
-
Wyczyść przepustnice i kostkę od przepustnicy i same gniazdo z pinami w przepustnicy papierem ściernym i jakiś kontakt spray.
-
MW 1,9 TD brak zaplonu, po przekreceniu kluczyka...
MaRo2k odpowiedział janiol13 na temat - Bravo, Brava, Marea, Multipla
stacyjke sprawdzal ? bezpieczniki wszystkie dobre ? -
jutro jak bedzie czas to poszukam bo chyba gdzies mialem taka z 1.5, jak cos to w 1.4 byla ta sama lub podobna, chlodnica to samo z 1.4 pasi,
-
a tam nie ma patrz na pw na uno turbo
-
Podziękował za info koledzy
-
No to teraz jest wszystko jasne, dzięki bardzo. A wypowiadał ktoś OC z direct'ów jak Liberty, Axa ? Wypowiedzenie lepiej im przesłać poczta czy mailowo wystarczy ? Takie wzory jak krążą po necie wystarczą czy trzeba im jeszcze cos podawać ?
-
Panowie dołączę się do tematu, obecnie mam wykupiona polise OC ważna do maja nastepnego roku, ale będę chciał zmienić ubezpieczyciela. Załóżmy ze ta obecna kończy się 20.05.15, 21.05 wykupuje u innego ubezpieczyciela - czyli ciągłość zachowana czy u starego ubezpieczyciela musze zgłaszać jakieś wypowiedzenie czy polisa sama się unieważni jeśli u nich nie przedłużę ?
-
> za 25tys nie kupisz sensownej "9" > Potem sa posty na forum, ze sie psuje to jaka kwota trzeba dysponowac zeby kupic cos w miare sensownego ?(glownie o diesla mi sie rozchodzi)
-
sprawdz wiazke kabli co idzie obok alternatora przy scianie grodziowej, kiedys znajomy mial taki sam problem i podobne bledy, okazalo sie ze wentylator alternatora poszarpal wziazke i byly takie cyrki.
-
Skoda S100 - płyn hamlcowy
MaRo2k odpowiedział MaRo2k na temat - Piękne Maszyny i Historia Motoryzacji
> A propos. Skodziankę masz w Bytomiu? 20 i 21 września będę w okolicach Sosnowca, DG itd. Może > gdybyś miał czas to dałoby radę zrobić małego spota? Mam wielką ochotę zobaczyć to Twoje cudo Nie, niestety nie mam jej w Bytomiu, dziadek śmiga nią po wsi, więc nawet jak by co to nie mam jak podjechać skodzina -
Skoda S100 - płyn hamlcowy
MaRo2k odpowiedział MaRo2k na temat - Piękne Maszyny i Historia Motoryzacji
> jakbyś miał jakiś problem z tym wynalazkiem - to dzwoń - swego czasu sporo spędziłem przy jednym > egzemplarzu - nawet podobny kolor był. > pozdr To dobrze wiedzieć w razie czego wiem gdzie dzwonić, dzięki za cynk -
Skoda S100 - płyn hamlcowy
MaRo2k odpowiedział MaRo2k na temat - Piękne Maszyny i Historia Motoryzacji
Sam licznik jest dobry, a rozchodzi mi sie o naped licznika który jest w skrzyni, nadlamalo sie mocowanie linki i ta sie trzyma na slowo honoru, także szukam tego korpusu gdzie wchodzi linka Po za tym to DOT3 zalany i układ odpowietrzony, skoda znowu jeździ I faktycznie teraźniejsze plyny R3 są na bazie DOT3