Skocz do zawartości

sonda i inne


romb1

Rekomendowane odpowiedzi

panowie pytań kilka:

1 czy sonda z 1.1 może zostać w silniku 1.2 16v ?czy trzeba ją zmienić?

2. co zrobić z przewodami z filtra węglowego?

3. z listwy wtryskowej na koncu wychodzi dziubek z przewodem do czego go podłaczyć?

4. ma ktoś foto jak są podłączone przewody układu chłodzenia ?

Z góry dzięki za pomoc.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> panowie pytań kilka:

> 1 czy sonda z 1.1 może zostać w silniku 1.2 16v ?czy trzeba ją zmienić?

> 2. co zrobić z przewodami z filtra węglowego?

> 3. z listwy wtryskowej na koncu wychodzi dziubek z przewodem do czego go podłaczyć?

> 4. ma ktoś foto jak są podłączone przewody układu chłodzenia ?

> Z góry dzięki za pomoc.pozdro

1.sonda z 1.1 moze zostac.

2.filtr weglowy tez zostawiasz

3.ten dziobek idzie do kolektora ssacego

4. zdjcie320opis.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> panowie pytań kilka:

> 1 czy sonda z 1.1 może zostać w silniku 1.2 16v ?czy trzeba ją zmienić?

> 2. co zrobić z przewodami z filtra węglowego?

> 3. z listwy wtryskowej na koncu wychodzi dziubek z przewodem do czego go podłaczyć?

> 4. ma ktoś foto jak są podłączone przewody układu chłodzenia ?

> Z góry dzięki za pomoc.pozdro

Jak co to podjedź do rybnika to sobie oblukasz wszystko na samochodzie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak co to podjedź do rybnika to sobie oblukasz wszystko na samochodzie

poślij mi na pw twój numer

Mam jeszcze jeden mały problem otóż robię wszystko na wiążca z 1.1 i na jednym schemacie mam że pin nr 1 który idzie do cewki chyba 2.3 mam zmieniać na pin 15 a na innym schemacie jest że zostaje na pinie nr 1. więc jak z tym

A sony są te same i różnią się tylko długością kabla czy mają jakieś inne parametry?

I do czego mam podłączyc przewód w filtra węglowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> poślij mi na pw twój numer

> Mam jeszcze jeden mały problem otóż robię wszystko na wiążca z 1.1 i na jednym schemacie mam że

> pin nr 1 który idzie do cewki chyba 2.3 mam zmieniać na pin 15 a na innym schemacie jest że

> zostaje na pinie nr 1. więc jak z tym

> A sony są te same i różnią się tylko długością kabla czy mają jakieś inne parametry?

> I do czego mam podłączyc przewód w filtra węglowego?

filtr weglowy podlaczasz tam, gdzie na obrazku zaznaczone jest "do pochlaniacza"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mama jeszcze kilka pytań co zrobić z wężami które są oznaczone kółeczkiem na załączonym rysunku?

> oraz gdzie ma iść przewód z serwa?

przewod z serwa masz zaznaczony na moim zdjeciu... facepalm%5B1%5D.gif

patrz uwaznie

a te przewody polacz ze soba...to podgrzewanie przepustnicy, ktorego w 16 nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przewod z serwa masz zaznaczony na moim zdjeciu...

> patrz uwaznie

> a te przewody polacz ze soba...to podgrzewanie przepustnicy, ktorego w 16 nie ma

dokładnie tak . przewód z serwa przychodzi od ściany grodziowej do kolektora ssącego .

gg 7079307 jak co :0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie wszystko się udało tylko jest mały problem w skrzyni biegów mogę wybrać tylko bieg 3 i 4.Co spieprzyłem ?

objawy to przy wbiciu np 3 mogę drążkiem zmiany biegów ruszać w lewo i prawo a bieg cały czas wbity oraz mogę ruszać nim w lewo bądź w prawo i jak nim nie ruszę zostanie na swojej pozycji, a wcześniej odpijał do pozycji środkowej.Ma ktoś jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> panowie wszystko się udało tylko jest mały problem w skrzyni biegów mogę wybrać tylko bieg 3 i 4.Co

> spieprzyłem ?

> objawy to przy wbiciu np 3 mogę drążkiem zmiany biegów ruszać w lewo i prawo a bieg cały czas wbity

> oraz mogę ruszać nim w lewo bądź w prawo i jak nim nie ruszę zostanie na swojej pozycji, a

> wcześniej odpijał do pozycji środkowej.Ma ktoś jakiś pomysł?

apodpioles linki przy skrzyni?? zabezpieczyles dobrze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem.linki pracują normalnie.problem leży chyba po stronie wybieraka ponieważ przy demontażu skrzyni odkręciłem metalowe ramię od śrubki z klinem i co za tym szło śrubka opadła jakby do wewnątrz. Kiedy ją podciągałem obróciła się.Patrzyłem w książce jak to wygląda i wyszło na to że ta śrubka jest końcem ramienia które wchodzi pomiędzy łapę mechanizmu.Jeśli mi się obróciła to znaczy że nie siedzi w tej łapie i kiedy ruszam dźwignia zmiany biegów na boki to to ramie pracuje jakby w pustym polu.Jutro spróbuje to obrócić i dam znać jaki efekt to da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawdziłem.linki pracują normalnie.problem leży chyba po stronie wybieraka ponieważ przy demontażu

> skrzyni odkręciłem metalowe ramię od śrubki z klinem i co za tym szło śrubka opadła jakby do

> wewnątrz. Kiedy ją podciągałem obróciła się.Patrzyłem w książce jak to wygląda i wyszło na to

> że ta śrubka jest końcem ramienia które wchodzi pomiędzy łapę mechanizmu.Jeśli mi się obróciła

> to znaczy że nie siedzi w tej łapie i kiedy ruszam dźwignia zmiany biegów na boki to to ramie

> pracuje jakby w pustym polu.Jutro spróbuje to obrócić i dam znać jaki efekt to da

to bedzei to ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawdziłem.linki pracują normalnie.problem leży chyba po stronie wybieraka ponieważ przy demontażu

> skrzyni odkręciłem metalowe ramię od śrubki z klinem i co za tym szło śrubka opadła jakby do

> wewnątrz. Kiedy ją podciągałem obróciła się.Patrzyłem w książce jak to wygląda i wyszło na to

> że ta śrubka jest końcem ramienia które wchodzi pomiędzy łapę mechanizmu.Jeśli mi się obróciła

> to znaczy że nie siedzi w tej łapie i kiedy ruszam dźwignia zmiany biegów na boki to to ramie

> pracuje jakby w pustym polu.Jutro spróbuje to obrócić i dam znać jaki efekt to da

no widzę że uporałeś sie powoli z elektryka , sprawdź śrubę i w palnik smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i tak jak się domyślałem przyczyną było obrucenie wodzika.Trzebabyło zdjąć ze skrzyni całą obudowę wybieraka i ustawić prawidłowo.A jak narazie wszystko smiga ładnie no poza małym mankamentem...przestało mi działać uruchamianie alarmu z pilota, najdziwniejsze jest to że jeśli upozoruję włamanie samochód wyje i z pilota mogę go wyłączyć ale o załączeniu mogę zapomnieć...tak się zastanawiam czy może to być spowodowane odcięciem pinu 7 (immo)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.