kowalek85 Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Mam takie pytanie, w przedziale predkosci 80-100km/h moja panda wpada w wibracje, 80km/h jest granica, poniżej wszystko jest ok, co to może być miał ktoś tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 > Mam takie pytanie, w przedziale predkosci 80-100km/h moja panda wpada w wibracje, 80km/h jest > granica, poniżej wszystko jest ok, co to może być miał ktoś tak? Wina opon, źle wyważone koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowalek85 Napisano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 > Wina opon, źle wyważone koła tez tak myslalem, ale na zimie jest to samo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 > tez tak myslalem, ale na zimie jest to samo.... tarcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 > tez tak myslalem, ale na zimie jest to samo.... fele te same? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowalek85 Napisano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 > tarcze? tarcze by telepały jak sie hamuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowalek85 Napisano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 > fele te same? te same ale inaczej pozakładane.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 > te same ale inaczej pozakładane.... czyli felgi, mogą być walnięte na piaście, po zmianie na 14" z P2 nie miałem problemu, po powrocie na 13" z Pandy wróciło bicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowalek85 Napisano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 > czyli felgi, mogą być walnięte na piaście, po zmianie na 14" z P2 nie miałem problemu, > po powrocie na 13" z Pandy wróciło bicie a czy jakby to były fele krzywe to nie wibrowałoby cały czas? a nie przy okreslonej predkosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 > te same ale inaczej pozakładane.... Podmien sobie fele i zobacz czy nadal bije, bedziesz wtedy wiedział co i jak ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 > a czy jakby to były fele krzywe to nie wibrowałoby cały czas? a nie przy okreslonej predkosci? czasem takie jaja się dzieją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 > a czy jakby to były fele krzywe to nie wibrowałoby cały czas? a nie przy okreslonej predkosci? ja mialem jedna felge walnieta nie w pandzie lecz w corsie i do 130 nic sie nie działo a równo 130 wibracje i jak minalem 130 to przy 140 juz np spokój był. Wiec różne dziwy się panie dzieją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowalek85 Napisano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 > ja mialem jedna felge walnieta nie w pandzie lecz w corsie i do 130 nic sie nie działo a równo 130 > wibracje i jak minalem 130 to przy 140 juz np spokój był. Wiec różne dziwy się panie dzieją no to spróbuje pozmieniac chociaz sam nie wiem, wątpie żeby wszystkie fele były krzywe, poza tym wzystkie fajnie sie wyważyły... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Znam przypadek, że co prawda w innym aucie, ale wibracje powodowały półosie. Teraz nie pamiętam czy były wygięte czy nie miały "wyważenia". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowalek85 Napisano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 > Znam przypadek, że co prawda w innym aucie, ale wibracje powodowały półosie. Teraz nie pamiętam czy > były wygięte czy nie miały "wyważenia". właśnie też o tym gdzieś czytałem, jeszcze coś było o jakimś łożysku na półośkach, dlatego chciałbym dać auto na oględziny do jakiegoś speca żeby powiedział konkretnie, a nie wymieniac wszystko jedno po drugim az bedzie ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowalek85 Napisano 27 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2012 Przy prędkości około 80km/h występują wibracje na kierownicy i na karoserii, ale tylko w czasie przyspieszania. Jeżeli puszcze gaz wszystko jest ok. Obstawiam coś z układu napędowego bo zawieszenie raczej to nie jest bo by trząsło cały czas. Zbierzność zrobiona kilka dni temu felgi sprawdzone. Moje pomysły to przeguby lub poduszki pod silnikiem (skrzynią). Miał ktoś tak problem? Pacjent to Panda 1.1. Ewentualnie ktoś z okolic katowic mógłby zidentyfikować usterkę? Nie chciałbym wymieniać wszystkiego po kolei? Tyle ustaleń własnych więcej nie mogę nic powiedzieć jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2012 > Przy prędkości około 80km/h występują wibracje na kierownicy i na karoserii, ale tylko w czasie > przyspieszania. Jeżeli puszcze gaz wszystko jest ok. Obstawiam coś z układu napędowego bo > zawieszenie raczej to nie jest bo by trząsło cały czas. Zbierzność zrobiona kilka dni temu > felgi sprawdzone. Moje pomysły to przeguby lub poduszki pod silnikiem (skrzynią). Miał ktoś > tak problem? Pacjent to Panda 1.1. Ewentualnie ktoś z okolic katowic mógłby zidentyfikować > usterkę? Nie chciałbym wymieniać wszystkiego po kolei? > Tyle ustaleń własnych więcej nie mogę nic powiedzieć jakieś pomysły? mialem podobny problem w jednym z aut, mowiono mi, ze winne moga byc przeguby wewnetrzne (zewnetrzne to slychac jak sa walniete) lub polos (np. odpadniety ciezarek). Jak sie dowiedzialem, to bylo zbyt pozno by sprawdzic, bo auto sprzedalem. Jak dojdziesz co to - napisz, bo chetnie bym zweryfikowal te informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowalek85 Napisano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2012 > mialem podobny problem w jednym z aut, mowiono mi, ze winne moga byc przeguby wewnetrzne > (zewnetrzne to slychac jak sa walniete) lub polos (np. odpadniety ciezarek). Jak sie > dowiedzialem, to bylo zbyt pozno by sprawdzic, bo auto sprzedalem. Jak dojdziesz co to - > napisz, bo chetnie bym zweryfikowal te informacje przeguby wewnętrzne do wymiany:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 13 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2012 > przeguby wewnętrzne do wymiany:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.