halk Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Witam,mam problem z gazem od jakiegoś czasu chyba 2-3 miesiące po przejechaniu 5-6 km na benzynie przełączam na gaz i.....gaśnie,czemu? jak już jest nagrzany i leci ciepłe powietrze,wcześniej tego nie było,dopiero po okolo 8 km trzyma na lpg. Kumpel gada że nie spala mi do końca gazu(ponoć nie czuć gazem z wydechu!) Trzeba odwiedzić gazownika żeby wyregulował? Czy problem jest gdzie indziej? Instalka Bingo-M,reduktor lovato. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Słychać stuknięcie elektrozaworów? Mazut z parownika spuszczony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 > Słychać stuknięcie elektrozaworów? nie > Mazut z parownika spuszczony? chodzi o ten reduktor,mieszalnik z 2 śrubami jedna na górze a druga na dole?to tak spuszczałem ten syf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 > nie A zatem tu trzeba by było szukać przyczyny. Sprawdź po odłączeniu kabelków, czy cewka zaworu ma przejście (jakiś mały opór) na zimno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 > A zatem tu trzeba by było szukać przyczyny. Sprawdź po odłączeniu kabelków, czy cewka zaworu ma > przejście (jakiś mały opór) na zimno. tzn.mam odłączyć go od akumulatora?mógłbys jasniej albo jutro zamieszcze fotę co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2012 Masz za pewne przy parowniku elektrozawór z filtrem. Jeśli się nie włączy (nie stuknie) to parownik nie dostanie gazu i silnik zgaśnie. Odłącz dwa kabelki od cewki i zmierz jaki ma opór, albo podłącz ją bezpośrednio do akumulatora. Jeśli zadziała to sprawdź tę przy wielozaworze przy butli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2012 > Słychać stuknięcie elektrozaworów? Dzis sprawdziłem jeszcze raz i słychać ten moment jak przełączam na gaz-to oto chodzi tak? Aha i przy reduktorze czuć gazem,nie wiem czy to tak ma być? I jeszcze jedno,jak ostatnio spuszczałem maz z reduktora to śrubka odskoczyła,tak jakby się zapowietrzył,tylko nie wiem czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2012 > słychać ten moment jak przełączam na gaz-to oto chodzi tak? , ale dla pewności poprosiłbym drugą osobę, żeby posłuchała czy zawór przy butli też się załącza. One są spięte równolegle, powinny się otworzyć w tym samym czasie. > Aha i przy reduktorze czuć gazem,nie wiem czy to tak ma być? Nie. Sprawdź wszystkie połączenia np: wodą z płynem do naczyń. Zobacz też jak wygląda aktuator w środku. Czy jak już się przełączy nie ma problemów z pracą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2012 > Zobacz też jak wygląda aktuator w środku. w czym on jest? > Czy jak już się przełączy nie ma problemów z pracą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2012 > w czym on jest? mały walec z kabelkami zamocowany na wężu między reduktorem i mikserem (silnikiem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halk Napisano 21 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2012 > , ale dla pewności poprosiłbym drugą osobę, żeby posłuchała czy zawór przy butli też się załącza. słychać przełączanie > One są spięte równolegle, powinny się otworzyć w tym samym czasie. > Sprawdź wszystkie połączenia np: wodą z płynem do naczyń. kapało trochę płynu chłodniczego przy reduktorze ale już to zrobiłem > mały walec z kabelkami zamocowany na wężu między reduktorem i mikserem (silnikiem). przeczyściłem krokowca i tam gdzie on wchodzi. ogólnie lepiej chodzi teraz samochód na gazie nie śmierdzi już tak gzzem z reduktora,ale wydaję mi się że trzeba by było wyregulować,zapomniałem już jak to się sprawdza jaka jest mieszanka czy bogata...i jeszcze jakoś to się nazywało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.