Imaquest Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 Mam problem z moją asterką, rano odpalił normalnie ale pedał gazu się zablokował (być może od mrozu) cały czas chodził na najwyższych obrotach. Zgasiłem auto i po kilku próbach ustawiłem gaźnik tak jak powinien być i już nie gazował, niestety po przejechaniu kilkunastu metrów auto zgasło po tym jak wcisnąłem sprzęgło i zacząłem hamować i tak kilka razy, dodam jeszcze że w międzyczasie strzeliło mi gdzieś w filtrze. Dojechałem jakoś pod dom i zostawiłem auto odpalone,po jakichś 5 minutach zgasło. Spróbowałem jeszcze raz i to samo. To samo jest na gazie i na benzynie, auto trochę dziwnie chodzi ale to podobno od zimna. Nie wiem od czego zacząć sprawdzać co jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 Czy przed zgaśnięciem silnik ostrzega w jakiś sposób, że coś mu nie pasuje? Zaczyna zwalniać, trząść się itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imaquest Napisano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 Obroty spadają i zaczyna trząść, później zapala się kontrolka oleju i jak nie dodam gazu do gaśnie. I bardzo szybko łapie temperature. Sprawdziłem olej i na bagnecie są opiłki, teraz coś się tłucze przy dodawaniu gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 > Sprawdziłem olej i na bagnecie są opiłki W takim razie jeśli jeszcze planujesz nim pojeździć to już nie odpalaj silnika, tylko zdemontuj miskę oleju i przyjrzyj się łożyskom wału i korbowodom. Każda minuta pracy silnika w tym stanie zbliża go do Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imaquest Napisano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 Ile mniej więcej kosztowała by naprawa tego u mechanika ?? nie wiem czy sam coś wypatrzę i czy jest w ogóle sens się za to zabierać. Około miesiąca temu wymieniałem olej i teraz go już prawie nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 4 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2012 Kolega Orochimaru jest delikatny i nie chce Ci tego powiedzieć wprost, zamarznięcie i zablokowanie linki od gazu spowodowało wkręcenie się silnika na maks obroty - tak napisałeś, teraz powiem Ci co jest skutkiem tego: Silnik pracował na najwyższych obrotach bez smarowania, gdyż olej na takim mrozie był zbyt gęsty, wynikiem tego masz zatarty silnik, plus do tego możliwość uszkodzenia panewek oraz właśnie łożysk wału korbowego - ogólnie silnik będzie się nadawał do kapitalnego remontu. Kwota będzie przewyższać 1500 pln, więc jak uważasz - ja bym poszukał innego silnika. Aha a co do dokładnie za silnik?? PZDR VEN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.