Skocz do zawartości

Pasy transportowe.


Ketchup87

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba najgłupsze jak dotąd pytanie bo jaki pas jest - każdy widzi. Używałem ich setek różnych ale teraz kiedy stoję przed zakupem mam dylemat. Czy wytrzymałość pasa to parametr LC? A co z "wstępnym naciągiem"? Do tej pory słyszałem o pasach dwu i pół tonowych z klamrą krótką, naciąganą do góry oraz pasach pięciotonowych z klamrą długą, naciąganą do dołu. Ale jak tak przeglądam allegro to pasów jest całe mnóstwo, parametrów jeszcze więcej. A co z wytrzymałością na ścieranie?

Generalnie szukam, raczej, pasów z dużą klamrą, naciąganą w dół. Raz, że wygodniej a dwa, że kiedyś w Austrii musiałem takie kupić na załadunku bo te drugie im nie pasowały. Może macie sprawdzone firmy produkcją pasów się trudniące?

Inna sprawa - mamy naczepy Krone i najlepiej byłoby kupić pasy oryginalne do multi-locka. Czy takie również występują z dużymi klamrami i czy da się je kupić taniej niż u importera Krone za 44eur netto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba najgłupsze jak dotąd pytanie bo jaki pas jest - każdy widzi. Używałem ich setek różnych ale

> teraz kiedy stoję przed zakupem mam dylemat. Czy wytrzymałość pasa to parametr LC?

LC to parametr zdolności mocowania

A co z

> "wstępnym naciągiem"? Do tej pory słyszałem o pasach dwu i pół tonowych z klamrą krótką,

> naciąganą do góry oraz pasach pięciotonowych z klamrą długą, naciąganą do dołu. Ale jak tak

> przeglądam allegro to pasów jest całe mnóstwo, parametrów jeszcze więcej. A co z

> wytrzymałością na ścieranie?

> Generalnie szukam, raczej, pasów z dużą klamrą, naciąganą w dół. Raz, że wygodniej a dwa, że kiedyś

> w Austrii musiałem takie kupić na załadunku bo te drugie im nie pasowały. Może macie

> sprawdzone firmy produkcją pasów się trudniące?

> Inna sprawa - mamy naczepy Krone i najlepiej byłoby kupić pasy oryginalne do multi-locka. Czy takie

> również występują z dużymi klamrami i czy da się je kupić taniej niż u importera Krone za

> 44eur netto?

Do krone masz tutaj http://www.pasy-zawiesia.pl/category.php?id_category=12

może coś CI podpasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> LC to parametr zdolności mocowania

> A co z

> Do krone masz tutaj http://www.pasy-zawiesia.pl/category.php?id_category=12

> może coś CI podpasuje

i tu ewentualnie http://www.dolezych.pl/nowosci.php?idDzial=44&PHPSESSID=8fcfe559381834c222eb944bdca904ab

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> LC to parametr zdolności mocowania

> A co z

> Do krone masz tutaj http://www.pasy-zawiesia.pl/category.php?id_category=12

> może coś CI podpasuje

Właśnie to znalazłem. Niepokoi mnie tylko jedna rzecz a będę to mógł sprawdzić dopiero w poniedziałek. Na alledrogo pasy "profesjonalne" mają szerokość 75mm. Te Krone są 50mm. Czy faktycznie w transporcie używa się pasów szerokości 75mm? Tyle razy miałem to w ręce i nie potrafię sobie przypomnieć smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie to znalazłem. Niepokoi mnie tylko jedna rzecz a będę to mógł sprawdzić dopiero w

> poniedziałek. Na alledrogo pasy "profesjonalne" mają szerokość 75mm. Te Krone są 50mm. Czy

> faktycznie w transporcie używa się pasów szerokości 75mm? Tyle razy miałem to w ręce i nie

> potrafię sobie przypomnieć

nigdy nie widziałem pasów szerokości 75mm a ładowałem dużo nowych naczep z pasami na wyposażeniu. Może są jakieś specjalistyczne, ale nawet zawiesia dzwigowe nie są chyba szersze jak 50 mm hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.