odet Napisano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2006 Witam serdecznie, przymierzam się do kupna 530d rok prod 1999, model 2000. Jaka jest różnica w modelu 2000? Czy on ma juz ringi w reflektorach (xenon)? Jesli sa tu jacys uzytkownicy tego modelu, prosze o opinie, spalanie, koszty serwisu, usterki itp. Samochodzik jest w autmacie i max. wyposazeniu... Z gory dziekuje i pozdrawiam. Czytajac ogloszenia dostrzeglem ze 3.0 diesel raz ma 184KM, a nowsze wejsce 193KM, czy to tylko elektronika? odet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ESPERO_RULEZ Napisano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2006 > Witam serdecznie, przymierzam się do kupna 530d rok prod 1999, model > 2000. Jaka jest różnica w modelu 2000? Czy on ma juz ringi w > reflektorach (xenon)? Jesli sa tu jacys uzytkownicy tego modelu, > prosze o opinie, spalanie, koszty serwisu, usterki itp. > Samochodzik jest w autmacie i max. wyposazeniu... Z gory > dziekuje i pozdrawiam. Czytajac ogloszenia dostrzeglem ze 3.0 > diesel raz ma 184KM, a nowsze wejsce 193KM, czy to tylko > elektronika? > odet To jest w/g mechaników ze stacji BMW jedyny dobry diesel tej marki. 2.5TDS to podobno straszna kupa. 2000r to jeszcze model przed liftingiem. Ringi, clary tylne, nowe zderzaki - weszły do produkcji w 2001r. Odnośnie samego e39 - ma delikatne zawieszenie. Wszystko aluminiowe a i ceny oryginałów są znacząco wyższe od e34. Jednak prowadzenie jest znakomite, autko trzyma sie drogi nie gorzej od e34 - a zapewnia przy tym znacznie wiecej komfortu. Automat ze step-tronic-iem to bardzo fajne rozwiązanie. Bardzo łatwo sie przyzwyczaić komuś kto całe zycie jeździł autem z manualną skrzynią biegów. Co dalej - wnętrze poezja, znakomite materiały, a jeżeli omawiana przez Ciebie wersja to faktycznie full wypas - możesz sie spodziewać takich "bajerów" jak np podgrzewana kierownia ( o tym że wszystko regulowane jest elektrycznie wspominać nie musze ). CO do trwałości - podobno nie jest to juz e34, tzn bmw obniżyło loty, ile w tym prawdy, pojeżdze zobacze, póki co nie licząc wymiany tylnego zawieszenia (tuż po zakupie) - wszystkie wahacze, łaczniki, gumki itp itd 1700zł , wymiany przedniego drążka kierowniczego 900zł i wymiany chłodnicy 800zł w aucie nic sie nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odet Napisano 17 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2006 > To jest w/g mechaników ze stacji BMW jedyny dobry diesel tej marki. > 2.5TDS to podobno straszna kupa. > 2000r to jeszcze model przed liftingiem. Ringi, clary tylne, nowe > zderzaki - weszły do produkcji w 2001r. > Odnośnie samego e39 - ma delikatne zawieszenie. Wszystko aluminiowe a > i ceny oryginałów są znacząco wyższe od e34. > Jednak prowadzenie jest znakomite, autko trzyma sie drogi nie gorzej > od e34 - a zapewnia przy tym znacznie wiecej komfortu. > Automat ze step-tronic-iem to bardzo fajne rozwiązanie. Bardzo łatwo > sie przyzwyczaić komuś kto całe zycie jeździł autem z manualną > skrzynią biegów. > Co dalej - wnętrze poezja, znakomite materiały, a jeżeli omawiana > przez Ciebie wersja to faktycznie full wypas - możesz sie > spodziewać takich "bajerów" jak np podgrzewana kierownia ( o > tym że wszystko regulowane jest elektrycznie wspominać nie musze > ). > CO do trwałości - podobno nie jest to juz e34, tzn bmw obniżyło loty, > ile w tym prawdy, pojeżdze zobacze, póki co nie licząc wymiany > tylnego zawieszenia (tuż po zakupie) - wszystkie wahacze, > łaczniki, gumki itp itd 1700zł , wymiany przedniego drążka > kierowniczego 900zł i wymiany chłodnicy 800zł w aucie nic sie > nie dzieje Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź. Mam jeszcze pytanko do Warszawiaków, gdzie w Wawie najlepiej serwisować takie autko, ASO, czy macie sprawdzone warsztaty? Może jakieś adresy sklepów z częściami, serwisów itp.? Z góry dzięki i pozdrawiam. Aha, jak to jest naprawdę ze spalaniem w 530d. Mam dość ciężką nogę... Prośba do użytkowników tego modelu, napiszcie, ile pali w mieście, trasie, mieszany itd... odet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ESPERO_RULEZ Napisano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2006 > Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź. Mam jeszcze pytanko do > Warszawiaków, gdzie w Wawie najlepiej serwisować takie autko, > ASO, czy macie sprawdzone warsztaty? Może jakieś adresy sklepów > z częściami, serwisów itp.? Z góry dzięki i pozdrawiam. Aha, jak > to jest naprawdę ze spalaniem w 530d. Mam dość ciężką nogę... > Prośba do użytkowników tego modelu, napiszcie, ile pali w > mieście, trasie, mieszany itd... > odet adresy sklepów masz podwieszone wyżej. Odnośnie warsztatu - polecam serwis BMW Pawłowski w Łomiankach. Spalanie 530d - z tego co rozmawiam z ludźmi to przy naprawde ostrym ganianiu potrafi spalić 11l ropy po mieście. Jeżeli ktoś normalnie operuje pedałem gazu - co nie oznacza wolnej jazdy - to myśle że 9-10l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.