coenmz Napisano 15 Marca 2012 Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 Pacjent: Delta HF VIN: ZLA83600003055885 Objawy: wysokie spalanie, wolne obroty na poziomie 1200-1300RPM i nie pozwalają się skręcić niżej. Podejrzenie: uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodniczego odpowiedzialny za sygnał dla ECU. Pytanie: rozumiem, że to niebieski czujnik 2PIN? Czy czujnik z Fiata Cromy 2,0 8v turbo jest taki sam? A może chodzi to ten czujnik? Ja powoli już głupieję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 15 Marca 2012 Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 niebieski na 2 piny moze byc jeszcze szary na 3 piny pytasz ktory masz u siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 > niebieski na 2 piny > moze byc jeszcze szary na 3 piny > pytasz ktory masz u siebie? Mam niebieski. Pytam czy mogę go wymienić na czujnik z Fiata Croma 2,0 8vT. Przypadkiem mam taki silnik w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.