Skocz do zawartości

wydech 0.9.... problem


Muzyk007

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent Uno 0.9 2001r

A więc jest taki problem, ze pojawiły się dziury w wydechu. Tuż za katalizatorem i przy uchwycie na środku wydechu. Wydech jest w takim stanie, że raczej spawanie skończy się tylko na powiększeniu tej dziury....

W uno 0.9 FABRYCZNIE jest tak zrobione, że nie da się wymienić tej środkowej rurki między katem gdyż tworzy ona integralną część z katalizatorem i trzeby było ciąć spawać i cudować... - wiec takie cięcie i spawanie nie wchodzi w rachubę (no chyba, ze w ostateczności)

Natomiast kupować kata za te 500zł + reszta wydechu.... no to przewyższa wartość auta i jest besssssensu.....

Chciałem zatem zapytać, czy da się zrobić to tak, żeby nie było dwóch części wydechu tylko trzy, tzn. teraz jest kat + końcowy, a zrobić tak, żeby było kat + rurka + końcowy i tak, by te części były ze sobą skręcane, a nie spawane (kat z rurką żeby był oddzielnie). No i kata używkę by się kupiło...

Pasuje zatem od czegoś innego wydech? Tylko tak, żeby nie rzeźbić za bardzo....

A mile widziane konkretne linki, rysunki, zdjeęcia i schematy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem u siebie już 2 razy cały wydech od katalizatora do końca układu i nigdy nie było problemów. Oczywiście robił to gościu który znał się na rzeczy, ale raczej nie było tam nic trudnego, bo za robociznę ostatnio wziął 50 pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W 1.0 rura przed i za katem jest tak gruba ze przeżyje całe auto, za to sypią się tłumiki końcowe

> razem z ich rurami

w 1,0 zezarlo mi rure przy kacie frown.gif wszystko zalezy jakie roczniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pacjent Uno 0.9 2001r

> A więc jest taki problem, ze pojawiły się dziury w wydechu. Tuż za katalizatorem i przy uchwycie na

> środku wydechu. Wydech jest w takim stanie, że raczej spawanie skończy się tylko na

> powiększeniu tej dziury....

> W uno 0.9 FABRYCZNIE jest tak zrobione, że nie da się wymienić tej środkowej rurki między katem

> gdyż tworzy ona integralną część z katalizatorem i trzeby było ciąć spawać i cudować... - wiec

> takie cięcie i spawanie nie wchodzi w rachubę (no chyba, ze w ostateczności)

> Natomiast kupować kata za te 500zł + reszta wydechu.... no to przewyższa wartość auta i jest

> besssssensu.....

> Chciałem zatem zapytać, czy da się zrobić to tak, żeby nie było dwóch części wydechu tylko trzy,

> tzn. teraz jest kat + końcowy, a zrobić tak, żeby było kat + rurka + końcowy i tak, by te

> części były ze sobą skręcane, a nie spawane (kat z rurką żeby był oddzielnie). No i kata

> używkę by się kupiło...

> Pasuje zatem od czegoś innego wydech? Tylko tak, żeby nie rzeźbić za bardzo....

> A mile widziane konkretne linki, rysunki, zdjeęcia i schematy...

przy naplywie swiezej gotowki bede kupowal tlumik zamiast kata jak w linku tyle ze do uno ( http://allegro.pl/tlumik-za-katalizator-fiat-seicento-900-gratisy-i2257539677.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.