Skocz do zawartości

Prośba o rozkodowanie VINu Astry H


Pietro_M

Rekomendowane odpowiedzi

> Jutro jadę (mam nadzieję) obejrzeć Astrę i prosiłbym o podanie wszelkich informacji, które da się

> wyciągnąć z VINu.

> W0L0AHL4858139242

W0L:General Motors

0:Pojazd Nie Specjalny

A:Astra Platform

H:2004 Platform Generation

L48:5 DRZWIOWY HATCHBACK

5:2005

8:Ellesmere Port

139242:SERIAL NUMBER

2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE

4CU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW

80I = WNĘTRZE-CZARNY

80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY

80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY

A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE

A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY

ADC = STEROWANIE PUNKTEM EFEKTYWNEJ IDENTYFIKACJI- JEDNOSTKA STERUJĄCA CENTRALNEGO ZAMKA

AH3 = SIEDZENIE PRZEDNIE,KIEROWCY,REGULACJA RĘCZNA

AIT = DO PODUSZKI POWIETRZNEJ DWU-STOPNIOWEJ

AJ0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,DWA

AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD

AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY

B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA

BD8 = WYPRASKA,ZESPÓŁ,DACH,W KOLORZE NADWOZIA

BGZ = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.

BL5 = WYPRASKA WEWNĘTRZNA DRZWI,SREBRNA

BLB = WYPRASKA KONSOLI PRZYRZĄDÓW,SREBRNA

C60 = KLIMATYZACJA

C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA

CT3 = DLA NIEMIEC

CT3

D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA

DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE

DDU = LUSTERKO,ZESP.

DP6 = OBUDOWA

DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)

DVA = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CZARNE ZE SREBRNYM WIERZCHOŁKIEM

E4Q = ENJOY

ECA = KLUCZYK

ELL = WYPRODUKOWANO W ELLESMERE PORT

FV2 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.18

FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ

G61 = MOCOWANIE NA 4 ŚRUBY

JL9 = ABS

K34 = STEROWANIE TEMPOMATU

K60 = ALTERNATOR,100A

KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA

LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ

LJ2 = Z14XEP[LJ2] SILNIK BENZYNOWY

M24 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F13, Z KRÓTKIM ZAKRESEM PRZEŁOŻEŃ

MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW

N52 = KOŁO KIEROWNICY,TRZY SZPRYCHY

NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA

NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05

OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA

PBE = WYKOŃCZENIE,TABITA/MALTA,STYLIZOWANE

PY3 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16

QGF = OPONY,205/55 R 16-91H

QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH

T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE

T9W = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,TABITA

TN5 = AKUMULATOR,44AH

TPX

TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA

TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA

U3A

U55

U66 = GŁOŚNIKI,7

U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY

UAC = TABLICA INFORMACYJNA WYŚWIETLACZA CIEKŁOKRYSTALICZNEGO - WIELOFUNKCYJNA

UCH = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,CD,ETR,WYCISZANIE,MP3

UEQ = PRZEŁĄCZNIK WYŁĄCZENIA AKUMULATORA

UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA

UH1 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,PRAWA STRONA

UJ3

VFE = ZDERZAK PRZEDNI I TYLNY,LISTWA OCHRONNA,KOLOROWA

VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY

W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY

W4Y

WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO

XA3 = OPEL

XG3 = DLA NIEMIEC

Y67 = WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG

Z0F = DLA NIEMIEC

Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY

Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po stokroć dzięki.

> Przy okazji zapytam - jak się sprawuje Z14XEP w Astrze H?

Jeśli chodzi o miasto - bez zarzutu.

Trasa - daje radę, aczkolwiek czasem trzeba silnik zakręcić do tych 4-4,2krpm, zwłaszcza przy jeździe z klimatyzacją, która skutecznie obniża sprawność wyprzedzania etc. aczkolwiek ja zawsze mało używałem klimatyzację.

Byłem nią we Włoszech, na autobahnie wyciągnęła równo 200km/h, przy pełnym załadunku i 4 osobach na pokładzie.

Po 6 latach od nowości (dziś patrzyłem na licznik i jest nieco ponad 60kkm) nie zepsuło się kompletnie nic, nie liczę wymienionego akumulatora i jednego łącznika stabilizatora, który niedawno zaczął stukać.

Średnie spalanie przy jeździe po lokalnych drogach, np. do pracy 14km w jedną stronę (dojazd z miejscowości A do B, asfalt niezłej jakości, bez przystanków typu światła) - 6,5-6,7L/100km/h, wskazania z BC po spaleniu ponad 400l noPb. smile.gif

W trasie da radę osiągnąć 5,5L, aczkolwiek ja mam około 6,2l/100km trasy.

Jeśli chodzi o Z14XEP to trzeba pilnować poziomu oleju, jazda na zbyt niskim poziomie oleju może spowodować, że rozrząd będzie do wymiany, aczkolwiek trzeba by długo jeździć z niskim stanem oleju, żeby to miało miejsce.

Warto od czasu do czasu przegonić auto, żeby klapy w dolocie się ruszyły, bo zdarza się, zresztą jak w Z16XEP, że owe klapy mogę się zapiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Średnie spalanie przy jeździe po lokalnych drogach, np. do pracy 14km w jedną stronę (dojazd z

> miejscowości A do B, asfalt niezłej jakości, bez przystanków typu światła) - 6,5-6,7L/100km/h,

> wskazania z BC po spaleniu ponad 400l noPb.

> W trasie da radę osiągnąć 5,5L, aczkolwiek ja mam około 6,2l/100km trasy.

Czyli tak jak się spodziewałem - w miarę dobre spalanie przy dynamice 90-konnego silnika.

> Jeśli chodzi o Z14XEP to trzeba pilnować poziomu oleju, jazda na zbyt niskim poziomie oleju może

> spowodować, że rozrząd będzie do wymiany, aczkolwiek trzeba by długo jeździć z niskim stanem

> oleju, żeby to miało miejsce.

Sądząc po pilnowaniu poziomu oleju, to w tym silniku jest łańcuch?

> Warto od czasu do czasu przegonić auto, żeby klapy w dolocie się ruszyły, bo zdarza się, zresztą

> jak w Z16XEP, że owe klapy mogę się zapiec.

Bardzo problematyczna jest naprawa klap? Oczywiście dla mnie to żaden kłopot przegonić czasem auto, ale pytam tak "na zapas".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sądząc po pilnowaniu poziomu oleju, to w tym silniku jest łańcuch?

Jest łańcuch wink.gif

> Bardzo problematyczna jest naprawa klap? Oczywiście dla mnie to żaden kłopot przegonić czasem auto,

> ale pytam tak "na zapas".

Ja osobiście tego nie rozbierałem, był tutaj na AK temat, w którym ktoś przechodził spore boje z Twinportem, ale nie potrafię tego znaleźć frown.gif Nie mniej jednak awarie tego systemu zdarzają się dość rzadko smile.gif

Jeśli chodzi o naprawę to całość sprowadza się do demontażu całego kolektora dolotowego i rozebranie tego na czynniki pierwsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest łańcuch

Wolałbym pasek, ale nie dla sposobu napędu rozrządu kupuje się auto.

> Ja osobiście tego nie rozbierałem, był tutaj na AK temat, w którym ktoś przechodził spore boje z

> Twinportem, ale nie potrafię tego znaleźć Nie mniej jednak awarie tego systemu zdarzają się

> dość rzadko

> Jeśli chodzi o naprawę to całość sprowadza się do demontażu całego kolektora dolotowego i

> rozebranie tego na czynniki pierwsze.

Czyli w razie awarii nie jest najgorzej. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.