Pietro_M Napisano 4 Maja 2012 Udostępnij Napisano 4 Maja 2012 Jutro jadę (mam nadzieję) obejrzeć Astrę i prosiłbym o podanie wszelkich informacji, które da się wyciągnąć z VINu. W0L0AHL4858139242 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 4 Maja 2012 Udostępnij Napisano 4 Maja 2012 > Jutro jadę (mam nadzieję) obejrzeć Astrę i prosiłbym o podanie wszelkich informacji, które da się > wyciągnąć z VINu. > W0L0AHL4858139242 W0L:General Motors 0:Pojazd Nie Specjalny A:Astra Platform H:2004 Platform Generation L48:5 DRZWIOWY HATCHBACK 5:2005 8:Ellesmere Port 139242:SERIAL NUMBER 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE 4CU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW 80I = WNĘTRZE-CZARNY 80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY 80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY ADC = STEROWANIE PUNKTEM EFEKTYWNEJ IDENTYFIKACJI- JEDNOSTKA STERUJĄCA CENTRALNEGO ZAMKA AH3 = SIEDZENIE PRZEDNIE,KIEROWCY,REGULACJA RĘCZNA AIT = DO PODUSZKI POWIETRZNEJ DWU-STOPNIOWEJ AJ0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,DWA AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA BD8 = WYPRASKA,ZESPÓŁ,DACH,W KOLORZE NADWOZIA BGZ = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON. BL5 = WYPRASKA WEWNĘTRZNA DRZWI,SREBRNA BLB = WYPRASKA KONSOLI PRZYRZĄDÓW,SREBRNA C60 = KLIMATYZACJA C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA CT3 = DLA NIEMIEC CT3 D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE DDU = LUSTERKO,ZESP. DP6 = OBUDOWA DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH) DVA = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CZARNE ZE SREBRNYM WIERZCHOŁKIEM E4Q = ENJOY ECA = KLUCZYK ELL = WYPRODUKOWANO W ELLESMERE PORT FV2 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.18 FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ G61 = MOCOWANIE NA 4 ŚRUBY JL9 = ABS K34 = STEROWANIE TEMPOMATU K60 = ALTERNATOR,100A KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ LJ2 = Z14XEP[LJ2] SILNIK BENZYNOWY M24 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F13, Z KRÓTKIM ZAKRESEM PRZEŁOŻEŃ MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW N52 = KOŁO KIEROWNICY,TRZY SZPRYCHY NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05 OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA PBE = WYKOŃCZENIE,TABITA/MALTA,STYLIZOWANE PY3 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16 QGF = OPONY,205/55 R 16-91H QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE T9W = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,TABITA TN5 = AKUMULATOR,44AH TPX TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA U3A U55 U66 = GŁOŚNIKI,7 U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY UAC = TABLICA INFORMACYJNA WYŚWIETLACZA CIEKŁOKRYSTALICZNEGO - WIELOFUNKCYJNA UCH = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,CD,ETR,WYCISZANIE,MP3 UEQ = PRZEŁĄCZNIK WYŁĄCZENIA AKUMULATORA UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA UH1 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,PRAWA STRONA UJ3 VFE = ZDERZAK PRZEDNI I TYLNY,LISTWA OCHRONNA,KOLOROWA VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY W4Y WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO XA3 = OPEL XG3 = DLA NIEMIEC Y67 = WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG Z0F = DLA NIEMIEC Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2012 Po stokroć dzięki. Przy okazji zapytam - jak się sprawuje Z14XEP w Astrze H? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 4 Maja 2012 Udostępnij Napisano 4 Maja 2012 > Po stokroć dzięki. > Przy okazji zapytam - jak się sprawuje Z14XEP w Astrze H? Jeśli chodzi o miasto - bez zarzutu. Trasa - daje radę, aczkolwiek czasem trzeba silnik zakręcić do tych 4-4,2krpm, zwłaszcza przy jeździe z klimatyzacją, która skutecznie obniża sprawność wyprzedzania etc. aczkolwiek ja zawsze mało używałem klimatyzację. Byłem nią we Włoszech, na autobahnie wyciągnęła równo 200km/h, przy pełnym załadunku i 4 osobach na pokładzie. Po 6 latach od nowości (dziś patrzyłem na licznik i jest nieco ponad 60kkm) nie zepsuło się kompletnie nic, nie liczę wymienionego akumulatora i jednego łącznika stabilizatora, który niedawno zaczął stukać. Średnie spalanie przy jeździe po lokalnych drogach, np. do pracy 14km w jedną stronę (dojazd z miejscowości A do B, asfalt niezłej jakości, bez przystanków typu światła) - 6,5-6,7L/100km/h, wskazania z BC po spaleniu ponad 400l noPb. W trasie da radę osiągnąć 5,5L, aczkolwiek ja mam około 6,2l/100km trasy. Jeśli chodzi o Z14XEP to trzeba pilnować poziomu oleju, jazda na zbyt niskim poziomie oleju może spowodować, że rozrząd będzie do wymiany, aczkolwiek trzeba by długo jeździć z niskim stanem oleju, żeby to miało miejsce. Warto od czasu do czasu przegonić auto, żeby klapy w dolocie się ruszyły, bo zdarza się, zresztą jak w Z16XEP, że owe klapy mogę się zapiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 5 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2012 > Średnie spalanie przy jeździe po lokalnych drogach, np. do pracy 14km w jedną stronę (dojazd z > miejscowości A do B, asfalt niezłej jakości, bez przystanków typu światła) - 6,5-6,7L/100km/h, > wskazania z BC po spaleniu ponad 400l noPb. > W trasie da radę osiągnąć 5,5L, aczkolwiek ja mam około 6,2l/100km trasy. Czyli tak jak się spodziewałem - w miarę dobre spalanie przy dynamice 90-konnego silnika. > Jeśli chodzi o Z14XEP to trzeba pilnować poziomu oleju, jazda na zbyt niskim poziomie oleju może > spowodować, że rozrząd będzie do wymiany, aczkolwiek trzeba by długo jeździć z niskim stanem > oleju, żeby to miało miejsce. Sądząc po pilnowaniu poziomu oleju, to w tym silniku jest łańcuch? > Warto od czasu do czasu przegonić auto, żeby klapy w dolocie się ruszyły, bo zdarza się, zresztą > jak w Z16XEP, że owe klapy mogę się zapiec. Bardzo problematyczna jest naprawa klap? Oczywiście dla mnie to żaden kłopot przegonić czasem auto, ale pytam tak "na zapas". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 5 Maja 2012 Udostępnij Napisano 5 Maja 2012 > Sądząc po pilnowaniu poziomu oleju, to w tym silniku jest łańcuch? Jest łańcuch > Bardzo problematyczna jest naprawa klap? Oczywiście dla mnie to żaden kłopot przegonić czasem auto, > ale pytam tak "na zapas". Ja osobiście tego nie rozbierałem, był tutaj na AK temat, w którym ktoś przechodził spore boje z Twinportem, ale nie potrafię tego znaleźć Nie mniej jednak awarie tego systemu zdarzają się dość rzadko Jeśli chodzi o naprawę to całość sprowadza się do demontażu całego kolektora dolotowego i rozebranie tego na czynniki pierwsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 5 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2012 > Jest łańcuch Wolałbym pasek, ale nie dla sposobu napędu rozrządu kupuje się auto. > Ja osobiście tego nie rozbierałem, był tutaj na AK temat, w którym ktoś przechodził spore boje z > Twinportem, ale nie potrafię tego znaleźć Nie mniej jednak awarie tego systemu zdarzają się > dość rzadko > Jeśli chodzi o naprawę to całość sprowadza się do demontażu całego kolektora dolotowego i > rozebranie tego na czynniki pierwsze. Czyli w razie awarii nie jest najgorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kozmo Napisano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 I jak wrażenia z oględzin? Bo chyba trafiłem w internecie na tą samą Astrę i się zastanawiam nad nią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2012 > I jak wrażenia z oględzin? Z tego co wiem to Pietro Kupił tą astre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.