Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pwr.Steer Fail brak

Featured Replies

Napisano

witam wszystkich pomocy potrzeba niewiem co się stało wyskoczył mi taki komunikat pwr.steer fail czy mógł się spalić bezpiecznik czy to coś poważnego brak wspoagania dziękuje za pomoc blagam.gif

Napisano

A FES na to?

Jakie masz napięcie ładowania?

Pozdrawiam BAS

Napisano
  • Autor

> A FES na to?

> Jakie masz napięcie ładowania?

> Pozdrawiam BAS

powiem tak jestem laik ale niemiałem styku na klemie i zrobił sie własnie takie jajo i brak wspomagania

Napisano

> powiem tak jestem laik ale niemiałem styku na klemie i zrobił sie własnie takie jajo i brak

> wspomagania

Poprawiłeś klemę i działa?

Jeśli nie działa to sprawdź napięcie ładowania, możliwe, że przez brak styku zamordowałeś regulator napięcia.

Pozdrawiam BAS

Napisano
  • Autor

> Poprawiłeś klemę i działa?

> Jeśli nie działa to sprawdź napięcie ładowania, możliwe, że przez brak styku zamordowałeś regulator

> napięcia.

> Pozdrawiam BAS

chyba zmordowałem regulator napięcia bo po poprawie klemy wsspomaganie nie dziala myślałem że to może jakiś bezpiecznik ale jajo mlot.gif

Napisano

> chyba zmordowałem regulator napięcia bo po poprawie klemy wsspomaganie nie dziala myślałem że to

> może jakiś bezpiecznik ale jajo

Zamiast się martwić na zapas to weź miernik w łapkę i sprawdź napięcie ładowania. Bez względu na obciążenie ma mieścić się w przedziale 13,8-14,4V.

Pozdrawiam BAS

Napisano
  • Autor