Majkiel Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 Silnik szarpie i przerywa na niskich obrotach (do ok. 2500 RPM). Przy wyższych auto śmiga bez zarzutu. Regulator podciśnieniowy aparatu zapłonowego (tzw. ufo) wymieniłem, trochę pomogło ale nie do końca. No i moje pytanie - wymienić palec i kopułkę, czy może bawić się w wymianę styków w starej kopułce czy jeszcze gdzieś indziej szukać przyczyny? Świece i kable WN kiedyś tam wymieniałem, więc starsze niż piramidy nie są, ale mogę wykręcić i zobaczyć ich stan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Porki89 Napisano 24 Maja 2012 Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 Przeczyść je i zobacz czy jest poprawa, i będziesz miał odpowiedź kopułka pare złotych nie opłaca się w to bawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.