SebaSRS Napisano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2012 W najbliższym czasie czeka mnie demontaż pokrywy zaworów, i nałożenie uszczelki na hermetic, bo tak jak teraz jest zamontowana(uszczelka + silikon) to niestety cieknie. Na stronce hmaservice sprawdziłem z jakim momentem trzeba dokręcić śruby (8-10Nm), jednak nie znalazłem informacji z jaką kolejnością należy je dokręcać Może ktoś ma jakiś schemat, lub spotkał się z taką instrukcją? Oczywiście mogę to przykręcić tak ja się wkręca śruby tzn. po przekątnej, ale nie wiadomo czy się nie pognie... Jeśli ktoś chciałby mi opisać kolejność to tutaj pokazuję zdjęcia dekla: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 11 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2012 > znalazłem informacji z jaką kolejnością należy je dokręcać > Może ktoś ma jakiś schemat, lub spotkał się z taką instrukcją? W swoim dokręcałem z grubsza na krzyż i na wyczucie. W instrukcji nie ma schematu, jest tylko moment 8-10 Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 12 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2012 Heh, kolega już pewnie wymienił uszczelke Ja polecam dać dobry silikon do tego, bo te typu k2 to lipa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2012 Jeszcze nie, bo ostatnio trochę wyjazdów a accent stał w garażu. Teraz stoi u blacharza i dopiero potem się tym zajmę. Uszczelka była wymieniana już min. 3 razy Ostatnio zrobiona na uszczelkę + sylikon (nie K2, jakiś inny ZTCP to jakiś niemiecki), i nadal cieknie. Teraz będzie robiona na uszczelkę + hermetic (za namową brata, silnik w jawie na to skręcał i nic nie cieknie, i podobno na to silniki w autach też skręcają). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 13 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2012 Ja zastosowalem loctite 5920 i nic nie cieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 3 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2012 Dzisiaj było trochę czasu i zostało zrobione na silikon, okazało się że sylikon głowicy trzymał się bardzo dobrze, ciekło na połączeniu uszczelka-dekiel. Dodatkowo spiłowałem trochę tulejki na pokrywie żeby lepiej przylegała. Ciekawostka: Dekiel z 1,3 nie ma uchwytu na silnik krokowy na środku (tak jak ma 1,5). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.