Skocz do zawartości

[G] Problem ze wskazaniami ilości paliwa


Pietro_M

Rekomendowane odpowiedzi

Odkąd kupiłem Astrę (X14XE, 2003r.) cały czas powraca problem szalejącego wskaźnika paliwa.

Bywa, że po przejeździe po dziurach/nierównościach nagle zapala się kontrolka, mimo że w baku jest minimum 10l.

Czy to jest problem z pływakiem?

Jest on pojedynczą częścią zamienną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam masz automatyczna rez tzn jak opornica poda ok 140 ohm to zapala sie rez . tu masz tabele i popatrz jaka jest opornosc dla 10 l . po prostu paliwo ucieka w ktoras strone plywak idzie w dol ciagnac suwak na opornicy i rez sie zapala .

http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=281993119

mam nadzieje ze po chwili jak jedziesz na rownym gasnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tam masz automatyczna rez tzn jak opornica poda ok 140 ohm to zapala sie rez . tu masz tabele i

> popatrz jaka jest opornosc dla 10 l . po prostu paliwo ucieka w ktoras strone plywak idzie w

> dol ciagnac suwak na opornicy i rez sie zapala .

> http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=281993119

> mam nadzieje ze po chwili jak jedziesz na rownym gasnie

Niestety błędne wskazanie "zapamiętuje się" albo do kolejnego zakołysania autem, albo do ponownego odpalenia silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bywa, że po przejeździe po dziurach/nierównościach nagle zapala się kontrolka, mimo że w baku jest minimum 10l.

Tankuj więcej i przyzwyczaj się do tego TTTM zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz ci powtarzam . nic sie nie zapamietuje -w dolnej czesci zegar jest len patentowany . u mnie co prawda w F aby wszadl na 1 biala kreske za polem rez potrzebuje ok 30 sek . aby spadl do polozenia 0 czas bywa jeszcze dluzszy . inaczej dostal bys oczoplasow szczegolnie przy zegarach z obrotkiem jadac kreta droga . rez by sie zapalala i gasla co chwile . robilem proby z zegarem z obrotkiem na stole . po ustaleniu przy jakiej opornosci rezerwa sie zapala okazalo sie ze nagla zmiana opornosci z pierwszej bialej kreski na poczatek rez skutkuje tym iz rezerwa zapala sie dopiero po ok 40 sek od ustabilizowania sie wskazania na pocz.rez . w druga strone rez gasnie natychmiast jak wskazowka opusci gorna granice pola rez . wynika z tego ze jest przewidziana zwloka czasowa przy zapalaniu . nie denerwuj sie daj mu czs i sama zgasnie pod warunkiem ze plywak nie bedzi sie bujal zbytnio . . .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> > nie sadze musial bys zrobic odciecie ukladu pomiarowego pb lub jezdzic stale z 20 l pb w baku .

Miałem już Polówkę z gazem i znam zasady wożenia takiej ilości paliwa, żeby pompa się nie przegrzała. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.