sd455 Napisano 22 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2012 Witam. W aucie ojca słabo świecą światła mijania, na żółto. Droga jest słabo oświetlona, a po deszczu to nic nie widać. Snop światła widzę dopiero 1-2 metry w aucie przede mną. Natomiast w focusie mk1 światła świecą na jasno biały kolor, droga jest bardzo dobrze oświetlona po deszczu, światła świecą daleko. Jaka to jest przyczyna, czyżby Ford przyoszczędził na przekaźnikach i cienkich przewodach? Zgłoszę to na przeglądzie, i tu mam pytanie czy dostanę wydruk z badania napięć jaki dochodzi do żarówki, jaki prąd ładowania alternatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 a nie jeździsz czasem na dziennych? Przekręcasz przełącznik świateł w pozycję z włączonymi światłami? Z tymi przekaźnikami i kabelkami - no proszę Cię, Fiatami się najeździłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sd455 Napisano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 Bardzo rzadko jeżdżę tym mk3, po przestawieniu włącznika z pozycji O na mijania nie widzę różnicy. Światła dzienne są tylko z ksenonami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 23 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2012 > Bardzo rzadko jeżdżę tym mk3, po przestawieniu włącznika z pozycji O na mijania nie widzę różnicy. > Światła dzienne są tylko z ksenonami. jak masz 0 to na żarówkę idzie okolo 70% mocy. W nocy musisz załączyć normalnie swiatła żeby dobrze świeciły. Sprawdzałem to w foce mkIII i jest duża różnica w sile świecenia na dziennych. W wersji z ksenonami masz po prostu w inny sposob realizowane swiatła dzienne. W wersji bez ksenonów własnie przez sile świecenie świateł mijania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sd455 Napisano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2014 Pożyczyłem miernik i sprawdziłem napięcie. Na wyłączonym silniku w pozycji przełącznika świateł mam: O (dzienne tak twierdził diler) 11,35V / 3,68A mijania - to samo Auto - to samo Przy włączonym silniku (wolne obroty, jak i 3-4 tyś obr/m) bez znaczenia 0 (dz) - 11,65V/ 3,80A mijania - to samo Auto - to samo Pomiary robiłem w dzień jak i w nocy. Zakryłem też czujnik światła w lusterku ale nic to nie dało. Widziałem już kilka fordów mk3 i tam zdecydowanie jaśniej świeciły postojwki oraz mijania. Proźba do posiadaczy czy możecie sprawdzić u siebie jakie macie napięcie. Trochę jest z tym roboty bo trzeba wyjąć lampę poprzez odkręcenie dwóch śrubek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 > Pożyczyłem miernik i sprawdziłem napięcie. > Na wyłączonym silniku w pozycji przełącznika świateł mam: > O (dzienne tak twierdził diler) 11,35V / 3,68A > mijania - to samo > Auto - to samo > Przy włączonym silniku (wolne obroty, jak i 3-4 tyś obr/m) bez znaczenia > 0 (dz) - 11,65V/ 3,80A > mijania - to samo > Auto - to samo > Pomiary robiłem w dzień jak i w nocy. Zakryłem też czujnik światła w lusterku ale nic to nie dało. > Widziałem już kilka fordów mk3 i tam zdecydowanie jaśniej świeciły postojwki oraz mijania. > Proźba do posiadaczy czy możecie sprawdzić u siebie jakie macie napięcie. Trochę jest z tym > roboty bo trzeba wyjąć lampę poprzez odkręcenie dwóch śrubek. Może jest uszkodzony czujnik zmierzchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.