Skocz do zawartości

[G] Zerwany gwint odpowietrznika w zacisku


velo86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy istnieją jakieś sprawdzone patenty na " zreperowanie " gwintu odpowietrznika zacisku??

Dziś niestety taka przykra niespodzianka mnie spotkała frown.gif

Nowy zacisk to koszt 220 zł, używka ok 130 zł. Dlatego zastanawiam się, czy da się to naprawić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Czy istnieją jakieś sprawdzone patenty na " zreperowanie " gwintu odpowietrznika zacisku??

> Dziś niestety taka przykra niespodzianka mnie spotkała

> Nowy zacisk to koszt 220 zł, używka ok 130 zł. Dlatego zastanawiam się, czy da się to naprawić..

nawiercasz gwintujesz na nadwymiar i większy odpowietrznik. Np z syrenki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nawiercasz gwintujesz na nadwymiar i większy odpowietrznik. Np z syrenki.

Albo robi się otwór w innym miejscu i montuje nowy odpowietrznik nie ruszając tego urwanego. Ja kiedyś tak zrobiłem w Zastawie - ten stary nie przepuszczał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Albo robi się otwór w innym miejscu i montuje nowy odpowietrznik nie ruszając tego urwanego. Ja

> kiedyś tak zrobiłem w Zastawie - ten stary nie przepuszczał.

To rozwiązanie odpada - w starym otworze jest zerwany gwint.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Historii CD.

Zamówiłem w poniedziałek zacisk. Kilkakrotnie sprzedającemu zaznaczałem, że średnica tłoczka to 34.

Wczoraj kurier przywiózł paczkę, a w niej zacisk z tłoczkiem 35 :/

Czy można z tym jeździć? Założyłem, wszystko pasuje, ale mam problem z odpowietrzeniem układu.

Pedał hamulca przy pierwszym wciśnięciu wpada do podłogi, kolejne pompowania hamulca powodują, że robi się twardy, tak jak być powinno.

Odpowietrzać dalej, wszystkie koła?

Czy może być jakiś inny powód miękkiego hamulca??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pedał hamulca przy pierwszym wciśnięciu wpada do podłogi, kolejne pompowania hamulca powodują, że robi się twardy, tak jak być powinno.

Nie niepowinno

> Odpowietrzać dalej, wszystkie koła?

Popracuj jeszcze nad odpowietrzeniem całego układu hamulcowego a nie tylko od strony wymienianego elementu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.