muszek92 Napisano 30 Września 2012 Udostępnij Napisano 30 Września 2012 witam ! od kilku dni walcze z tematem pompy paliwowej sprawdziłem dzis napięcia na wtyczce od pompy i okazało się ze jest tam 11,2-11,4 . Podłączając pompę na krótko do akumulatora działa, podłączając przez całą instalacje, nie. Sprawdzałem napięcie w gnieździe przekaźnika pompy paliwowej i wynosi tyle co na wtyczce koło baku czyli 11,2-11,4. Pytanie gdzię ucieka takowe napięcie, dlaczego nie ma pełnych 12v, jaki element znajduje się miedzy przekaźnikami a akumulatorem który może takowe napięcie ograniczać <znak_zapytania> Pozdrawiam i dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 30 Września 2012 Udostępnij Napisano 30 Września 2012 a co z masą pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 30 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2012 No własnie tego do konca nie rozumiem, bo do pompy do wtyczki dochodzą 2 kabelki fioletowy i taki jakby różowy, i jak tam mierze to jest 11,4 a jak mierze miedzy fioletowym a karoserią to jest 12. tak samo jak mierze w gniezdzie przekaźnika miedzy pinem trzydziestym a 87 jest 14,2-14,4 a miedzy pinem 87 i masą (karoserią) jest 12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 30 Września 2012 Udostępnij Napisano 30 Września 2012 no to zacznij od sprawdzenia masy, może to pomoże, a następnie cała instalacja z pompy do przejrzenia jeśli wyczyszczenie masy nie pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wachus Napisano 30 Września 2012 Udostępnij Napisano 30 Września 2012 zrób dodatkową masę do pompy i zobacz czy pomoże Będziesz miał odpowiedz czy to wina słabej masy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 30 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2012 do pompy tzn. podpiąc ją do pinu trzydziestego pod przekaźnikiem tak <zapytajnik>;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 30 Września 2012 Udostępnij Napisano 30 Września 2012 nie bezpośrednio na wtyczkę pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 1 Października 2012 Udostępnij Napisano 1 Października 2012 IMO wina slabej masy, mam u siebie podobnie, probowalem juz wszystkiego i dalej nie doszedlem czemu tak sie dzieje :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 1 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2012 > IMO wina slabej masy, mam u siebie podobnie, probowalem juz wszystkiego i dalej nie doszedlem czemu > tak sie dzieje :/ Jak poprawić mase ?, jaką masz pompe przy swoim turbolocie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 1 Października 2012 Udostępnij Napisano 1 Października 2012 > Jak poprawić mase ?, jaką masz pompe przy swoim turbolocie ? Wszystkie masy juz wyczyscilem procz tylnej pod zderzakiem i dalej nic, musze jeszcze wyczyscic kabel --- z aku ale do tego musze fotel sciagnac i dywan :/ Teraz mam pompe z Punto GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muszek92 Napisano 1 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2012 i ta z punto GT starcza ? a chodzi Ci na tym napięciu w ogole pompa czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 1 Października 2012 Udostępnij Napisano 1 Października 2012 > i ta z punto GT starcza ? > a chodzi Ci na tym napięciu w ogole pompa czy nie ? Niestarcza, chodzila ale czasem nie zaskakiwala albo wylaczala sie podczas jazdy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.