Fatal Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 Witam Wczoraj wszystko było ok , dzisiaj chcę jechac do pracy i lipa , kręci ale nie chce zapalić , kręciłem go dłużej i tak jakby chciał zaskoczyc ale go cos czym a Na razie ładuje akumulator bo już kontrolka wskazywała że jest rozładowany , i znów Was musze prosic o podpowiedz o co z tym chodzi ? czemu nie chce zapalic ? pozdrawiam i czekam na wskazówki Fatal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 Bo nie daje zapewne zapłonu albo paliwa. Cewka , przewody , świece , moduł , komp , pompa , przekaźnik do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 17 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Bo nie daje zapewne zapłonu albo paliwa. Cewka , przewody , świece , moduł , komp , pompa , > przekaźnik do sprawdzenia pompa praktycznie nowa i słychac jak działa , stawiam na świece lub przewody , ale wszystko było wymieniane niecały rok temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 Jak masz jakiś psikacz do kabli to możesz spróbować , może złapało gdzieś wilgoć czy cosik. Spróbuj też poprzetykać wszystkie wtyczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 Sprawdź czy masz iskrę na świecach. Podejrzewałbym CPW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 17 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2012 > Sprawdź czy masz iskrę na świecach. Podejrzewałbym CPW. Jutro jak dam rade to sprawdze , a co to jest to CPW - cewka czy jakis czujnik ? sorki ale zmęczony jestem i nie kumam pozdrawiam ok zajarzyłem czujnik połozenia wału , a jak go sprawdzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 Najpierw sprawdź czy masz iskrę. CPW najprościej sprawdzić podmieniając na sprawdzony sprawny, bo oscyloskopu chyba nie masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > Najpierw sprawdź czy masz iskrę. > CPW najprościej sprawdzić podmieniając na sprawdzony sprawny, bo oscyloskopu chyba nie masz. Ok jak dam rade to sprawdze dzisiaj iskre , masz racje oscyloskopu nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2012 No to sprawdziłem iskra jest dobra i co dalej ? dzisiaj sobie tak pomyślałem czy to czasem rozrząd sie nie przestawił , co o tym myślicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > No to sprawdziłem iskra jest dobra Więc CPW odpada. Teraz pora na sprawdzenie czy bena dochodzi do trysków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > Więc CPW odpada. Teraz pora na sprawdzenie czy bena dochodzi do trysków. Powiem to tak , pompa działa prawidłowo , wszystko syczy jak stoję przy silniku , czyli wtryski działaja , a jak chcę odpalić i dłużej go kręcę ( silnikiem )to pózniej jak odpinam obudowę od filtra powietrza to jest pełno dymu , prawdopodobnie spalone paliwo ( nie wiem ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 18 Października 2012 Udostępnij Napisano 18 Października 2012 Jest iskra, jest paliwo a rozrząd jak wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2012 > Jest iskra, jest paliwo a rozrząd jak wygląda? Jutro mam zamiar sprawdzic bo też mnie zaciekawiło to mówisz że ten czujnik CPW będzie ok ponieważ jest iskra tak ? Zobaczymy z tym rozrządem jutro , cos jeszcze sprawdzic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 Do odpalenia silnika potrzebne jest paliwo i sygnał z CPW o położeniu tłoka aby komp wiedział kiedy podać iskrę, odpowiednie sprzężenie wału głównego z wałkiem rozrządu. Cała reszta czujników jest potrzebna do zachowania dynamiki silnika i właściwego składu spalin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2012 Witka Byłem dzisiaj sprawdzic ten rozrząd i powiem że pasek jak dla mnie jest luzny , na manualu kolega Yaboll tutaj http://punto.org.pl/zrobtosam/model176czylimk1/52 pisze że pasek jak jest dobrze naciągnięty to nie powinienem go przekręcić więcej niz o 90 stopni , a ja swój przekręcam prawie o 270 , jesli mechanicy którzy wymieniali mi rozrząd 2 lata temu , patrzyli na linie które sa na pasku to wydaje mnie sie iż pasek przeskoczył o dwa ząbki , pisze tak bo od niektórych mechaników tak słyszałem , że jedni paczą na te linie na pasku , a drudzy nie bo twierdzą że to głupota , ja raczej na to nie będę patrzył , jutro spróbuję zrobić resztę czyli ustawić pierwsze dolne koło i zobacze jak wychodzi wtedy góra , powinno wyjść czy rozrząd był przestawiony , powiedzcie mi jeszcze czy koniecznie musze odkręcać koło pasowe aby spojrzeć czy mam dobrze ustawiony rozrząd na dole czy moge spojrzeć tylko w dziurę na skrzyni biegów i ustawic tak aby wycięcie było na 0 ( to chyba jedno i to samo na co popatrzę czy dziura czy nacięcia ) pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi Fatal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 Patrz na wskaźnik w otworze przy skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2012 > Patrz na wskaźnik w otworze przy skrzyni. Dzięki za info , myslę że jak nawet ustawie rozrząd i odpalę to i tak wymienie pasek rozrządu na nowy zobacze mam nadzieje że jutro ogarnę temat , Pitus dzieki za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septic Napisano 19 Października 2012 Udostępnij Napisano 19 Października 2012 kazda szkola dobra wazne aby byla skuteczna ja sam patrze przez otwór w skrzyni i ustawiam troche ponizej 0 aby przy napinaniu paska wyszlo idealnie ostatnio zmienialem pasek i nawet nie patrzylem jak strzałki ida i zalozylem odwrotnie bo nie mialem czasu na zabawe a dolne kolo pasowe musisz zdjac bo paska nowego nie zalozysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2012 Witka Sorki że nie pisałem wczoraj ale nie miałem neta cos robili A więc tak , ustawiłem rozrząd i wszystko zagrało , powiedzcie mi proszę czy napinacz może delikatnie szumiec ? bo mnie sie wydaje że nie i onn jest głównym winowajcą tego zamieszania , jak narazie ustawiłem rozrząd , naciągłem pasek i jest OK ale chciałbym zmienic napinacze i pasek na nowe sztuki , czy mamy numery tych częśc ? pozdrawiam Fatal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 Nowy pasek rozrządu + nowy komplet rolek napinających => podstawowa zasada wymiany rozrządu, niektórzy mechanicy twierdzą, że co 2 wymianę rozrządu wymienić należy też koła pasowe. Nr katalogowe tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2012 > Nowy pasek rozrządu + nowy komplet rolek napinających =Nr katalogowe tutaj Tylko ja cały kompletny rozrząd miałem wymieniany ok 3 lat temu , więc myślę iż wymiana rolki i paska wystarczy pozdrawiam i dzieki Fatal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 W tym silniku napinacz + pasek nie są drogie więc warto zmienić w takich wypadkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 22 Października 2012 Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Tylko ja cały kompletny rozrząd miałem wymieniany ok 3 lat temu , więc myślę iż wymiana rolki i > paska wystarczy > pozdrawiam i dzieki Fatal Twój samochód, twoja decyzja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > W tym silniku napinacz + pasek nie są drogie więc warto zmienić w takich wypadkach ok wymienie napinacz i pasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Twój samochód, twoja decyzja. Racja pozdrawiam i dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.