szyrolam Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 Witam. Mam problem z dolicznaiem kilometrów do przebiegu. Incydent ma miejsce już jakiś spory czas, w jakim wiem że się dzieje. Mianowicie do licznika i chyba licznika bo różnica licznika a ecu się powiększa i to skłoniło mnie do tego że chyba tylko do licznika - ciężko to sprawdzić na bieżąco gdzie jest tylko dodawane. Dodawany jest 1km albo 2km przeważnie jest to ponad 2km - coś koło 2,5km Schemat: Jadę sobie trochę. Gaszę silnik i po jakimś nie długim czasie (do godziny) przychodzę i przekręcam zapłon i na liczniku jest więcej. Nie dzieje się to zawsze a czasami ale jednak nie daje mi spokoju bo to raczej normalne nie jest. Dodaje tylko raz po jeździe tzn. Jak drugi raz wyłacze zapłon i włacze to już nie dodaje. Nadmienię iż jest to turboklekot. W przypadku benzyny takie cuda robią cewki zapłonowe bo na innym forum też się z tym spotkałem że gość do tego doszedł. W przypadku turboklekota cisza. Czy może ktoś z forumowiczów z takim problemem się spotkał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 > Witam. > Mam problem z dolicznaiem kilometrów do przebiegu. > Incydent ma miejsce już jakiś spory czas, w jakim wiem że się dzieje. > Mianowicie do licznika i chyba licznika bo różnica licznika a ecu się powiększa i to skłoniło mnie > do tego że chyba tylko do licznika - ciężko to sprawdzić na bieżąco gdzie jest tylko dodawane. > Dodawany jest 1km albo 2km przeważnie jest to ponad 2km - coś koło 2,5km > Schemat: > Jadę sobie trochę. Gaszę silnik i po jakimś nie długim czasie (do godziny) przychodzę i przekręcam > zapłon i na liczniku jest więcej. > Nie dzieje się to zawsze a czasami ale jednak nie daje mi spokoju bo to raczej normalne nie jest. > Nadmienię iż jest to turboklekot. W przypadku benzyny takie cuda robią cewki zapłonowe bo na innym > forum też się z tym spotkałem że gość do tego doszedł. > W przypadku turboklekota cisza. Czy może ktoś z forumowiczów z takim problemem się spotkał? Nigdy nie przyszloby mi do glowy zeby na takie rzeczy zwracac uwage ape uwazam ze licznik sluzy tylko do wyswietlqnia juzprzetworznych inf. Stad problemu w samych zegarach bym nie szukal.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyrolam Napisano 17 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 hmmm. na pewno jakiś impuls niekontrolowany po CAN leci (tak myślę) czego dowodem są chocki klocki takie jak u mnie ale w benzynie i tam powodem były cewki zapłonowe. Po wymianie na takie jakie zaleca producent problem ustał. Powodem były jakieś przepięcia i inne cudawianki elektryczne. W turboklekocie nikt tego jeszcze nie rozwiązał. Natrafiłem na innym forum gościa z turboklekotem i takim problemem jak mój że niby żaróweczki od postojówek z przodu i oświetlenie tablicy takie rzeczy mogło robić bo mają powiązanie z CAN ale problem ma nadal, tyle że rzadszy czyli to nie było sednem problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.