Skocz do zawartości

Doliczanie km do przebiegu w JTD


szyrolam

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z dolicznaiem kilometrów do przebiegu.

Incydent ma miejsce już jakiś spory czas, w jakim wiem że się dzieje.

Mianowicie do licznika i chyba licznika bo różnica licznika a ecu się powiększa i to skłoniło mnie do tego że chyba tylko do licznika - ciężko to sprawdzić na bieżąco gdzie jest tylko dodawane.

Dodawany jest 1km albo 2km przeważnie jest to ponad 2km - coś koło 2,5km

Schemat:

Jadę sobie trochę. Gaszę silnik i po jakimś nie długim czasie (do godziny) przychodzę i przekręcam zapłon i na liczniku jest więcej.

Nie dzieje się to zawsze a czasami ale jednak nie daje mi spokoju bo to raczej normalne nie jest. Dodaje tylko raz po jeździe tzn. Jak drugi raz wyłacze zapłon i włacze to już nie dodaje.

Nadmienię iż jest to turboklekot. W przypadku benzyny takie cuda robią cewki zapłonowe bo na innym forum też się z tym spotkałem że gość do tego doszedł.

W przypadku turboklekota cisza. Czy może ktoś z forumowiczów z takim problemem się spotkał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Mam problem z dolicznaiem kilometrów do przebiegu.

> Incydent ma miejsce już jakiś spory czas, w jakim wiem że się dzieje.

> Mianowicie do licznika i chyba licznika bo różnica licznika a ecu się powiększa i to skłoniło mnie

> do tego że chyba tylko do licznika - ciężko to sprawdzić na bieżąco gdzie jest tylko dodawane.

> Dodawany jest 1km albo 2km przeważnie jest to ponad 2km - coś koło 2,5km

> Schemat:

> Jadę sobie trochę. Gaszę silnik i po jakimś nie długim czasie (do godziny) przychodzę i przekręcam

> zapłon i na liczniku jest więcej.

> Nie dzieje się to zawsze a czasami ale jednak nie daje mi spokoju bo to raczej normalne nie jest.

> Nadmienię iż jest to turboklekot. W przypadku benzyny takie cuda robią cewki zapłonowe bo na innym

> forum też się z tym spotkałem że gość do tego doszedł.

> W przypadku turboklekota cisza. Czy może ktoś z forumowiczów z takim problemem się spotkał?

Nigdy nie przyszloby mi do glowy zeby na takie rzeczy zwracac uwage ape uwazam ze licznik sluzy tylko do wyswietlqnia juzprzetworznych inf. Stad problemu w samych zegarach bym nie szukal..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm. na pewno jakiś impuls niekontrolowany po CAN leci (tak myślę) czego dowodem są chocki klocki takie jak u mnie ale w benzynie i tam powodem były cewki zapłonowe. Po wymianie na takie jakie zaleca producent problem ustał. Powodem były jakieś przepięcia i inne cudawianki elektryczne. W turboklekocie nikt tego jeszcze nie rozwiązał.

Natrafiłem na innym forum gościa z turboklekotem i takim problemem jak mój że niby żaróweczki od postojówek z przodu i oświetlenie tablicy takie rzeczy mogło robić bo mają powiązanie z CAN ale problem ma nadal, tyle że rzadszy czyli to nie było sednem problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.