lolnik904 Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 Witam. Czy ktoś może mi napisać gdzie znajduję się ten PCSV w chevrolecie lacetti silnik 1.4. Gdzieś mam do niego urwany kabelek i wywala mi błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > Witam. Czy ktoś może mi napisać gdzie znajduję się ten PCSV w chevrolecie lacetti silnik 1.4. > Gdzieś mam do niego urwany kabelek i wywala mi błąd. Czytałeś błędy innym skanerem niż wcześniej i wyskoczył inny opis? Cały czas chodzi o ten sam zawór EVAP. Publicznie deklaruję, ze gdybyś kiedyś był w moich stronach, to sprawdzę Ci obwód tego zaworka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 Autostrade otworzyli, moglby sie do Ciebie karnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > Autostrade otworzyli, moglby sie do Ciebie karnac Ale tylko do Tarnowa i tylko jedną jezdnią. Miejscami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolnik904 Napisano 20 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 Udało mi się znaleść przyczynę. Gdzieś jest przerwany kabelek. Wymieniłem wtyczkę lecz nadal to samo było. Poruszałem kablami i przestało świecić. Czy ktoś może mi powiedzieć w jaki sposób mogę się dostać do tej wiązki na kolektorek dolotowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > Udało mi się znaleść przyczynę. Gdzieś jest przerwany kabelek. Wymieniłem wtyczkę lecz nadal to > samo było. Poruszałem kablami i przestało świecić. Czy ktoś może mi powiedzieć w jaki sposób > mogę się dostać do tej wiązki na kolektorek dolotowym. Czyli to co mowilem Ci od poczatku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolnik904 Napisano 20 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 tak. Z wtyczka byl duzy problem zeby ja wymienic co dopiero z dotarciem do tej wiazki. Czy ktos moze ma jakies schematy lub wie z wlaanego doswiadczenia jak to zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > tak. Z wtyczka byl duzy problem zeby ja wymienic co dopiero z dotarciem do tej wiazki. Czy ktos > moze ma jakies schematy lub wie z wlaanego doswiadczenia >jak to zrobic Ciezko bedzie (( pewnie musisz ja wyplatac z glownej wiazki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Udało mi się znaleść przyczynę. Gdzieś jest przerwany kabelek. Wymieniłem wtyczkę lecz nadal to > samo było. Poruszałem kablami i przestało świecić. Czy ktoś może mi powiedzieć w jaki sposób > mogę się dostać do tej wiązki na kolektorek dolotowym. A wiesz chociaż, który jest urwany: zasilający, czy podający masę z kompa silnika? Tak na dobrą sprawę, to żeby to zrobić 100% zgodnie ze sztuką, to wypadałoby wiązkę wyjąć z auta, a to przyjemne nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolnik904 Napisano 21 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 Tak właśnie to chce zrobić tylko nie wiem od której strony zacząć wyjmować te przewody. Czy ktoś ma jakaś radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Tak właśnie to chce zrobić tylko nie wiem od której strony zacząć wyjmować te przewody. Czy ktoś ma > jakaś radę. Od wtyczki do glownej wiazki chyba bedzie najlatwiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolnik904 Napisano 21 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 Jestem dość ciężko kapujący w tych sprawach dlatego mam pytanie. Do tego EVAPU całego idą dwa kable. Jeden czerwony oraz drugi zielony. Czy one idą bezpośrednio do komputera BSI koło akumulatora czy jeszcze gdzieś dalej. Jeśli bezpośrednio to wyciąłbym wtyczkę z kablami i przedłużył kable wpinając się w odpowiednie miejsce w tym calym komputerku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Masz TISa ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolnik904 Napisano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Nie nie mam niestety. Czy masz może linka do tego TISU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolnik904 Napisano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Czy to jest link do tego TISU online: http://vip.5053.com.cn/daewoo/EN/GMDE_TIS_START.html - czy to jest tylko jakaś podstawowa wersja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > Nie nie mam niestety. Czy masz może linka do tego TISU. Masz tylko jestes leniuch i nawet nie przeczytales tego watku : Warto ZAJRZEC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolnik904 Napisano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Trochę zajmie mi sciągnięcie 8GB tego TISU. Czy mógłbyś mi sprawdzić u siebie jeśli go masz czy te 2 kable idą bezpośrednio do BSI. Jeden czerwony, drugi zielony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > Trochę zajmie mi sciągnięcie 8GB tego TISU. Czy mógłbyś mi sprawdzić u siebie jeśli go masz czy te > 2 kable idą bezpośrednio do BSI. Jeden czerwony, drugi >zielony. Przecież jest ONLINE : LINK Link do twojego P044 : Link... No tu juz jest wszystko opisane doslownie jak dla polglowka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > Trochę zajmie mi sciągnięcie 8GB tego TISU. Czy mógłbyś mi sprawdzić u siebie jeśli go masz czy te > 2 kable idą bezpośrednio do BSI. Jeden czerwony, drugi zielony. Co to jest BSI w tym aucie Twoim zdaniem? W tym WĄTKU wkleiłem schemat, jak ten zaworek jest połaczony. Może zrobię to jeszcze raz: Przewód różowo-czarny to zasilanie. Na pracującym silniku powinno tam być napięcie akumulatora. Przewód ciemnozielono-czarny to masa podawana przez sterownik silnika. Przewód ten idzie do sterownika na nóżkę numer 65. Sorry, ale jak nic Ci ten schemat nie rozjaśnia, to już nie bardzo wiem jak Ci pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.