Skocz do zawartości

PCSV (Purge Control Solenoid Valve)


lolnik904

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam. Czy ktoś może mi napisać gdzie znajduję się ten PCSV w chevrolecie lacetti silnik 1.4.

> Gdzieś mam do niego urwany kabelek i wywala mi błąd.

Czytałeś błędy innym skanerem niż wcześniej i wyskoczył inny opis?

Cały czas chodzi o ten sam zawór EVAP. facepalm%5B1%5D.gif

Publicznie deklaruję, ze gdybyś kiedyś był w moich stronach, to sprawdzę Ci obwód tego zaworka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się znaleść przyczynę. Gdzieś jest przerwany kabelek. Wymieniłem wtyczkę lecz nadal to samo było. Poruszałem kablami i przestało świecić. Czy ktoś może mi powiedzieć w jaki sposób mogę się dostać do tej wiązki na kolektorek dolotowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Udało mi się znaleść przyczynę. Gdzieś jest przerwany kabelek. Wymieniłem wtyczkę lecz nadal to

> samo było. Poruszałem kablami i przestało świecić. Czy ktoś może mi powiedzieć w jaki sposób

> mogę się dostać do tej wiązki na kolektorek dolotowym.

Czyli to co mowilem Ci od poczatku waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Udało mi się znaleść przyczynę. Gdzieś jest przerwany kabelek. Wymieniłem wtyczkę lecz nadal to

> samo było. Poruszałem kablami i przestało świecić. Czy ktoś może mi powiedzieć w jaki sposób

> mogę się dostać do tej wiązki na kolektorek dolotowym.

A wiesz chociaż, który jest urwany: zasilający, czy podający masę z kompa silnika?

Tak na dobrą sprawę, to żeby to zrobić 100% zgodnie ze sztuką, to wypadałoby wiązkę wyjąć z auta, a to przyjemne nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem dość ciężko kapujący w tych sprawach dlatego mam pytanie. Do tego EVAPU całego idą dwa kable. Jeden czerwony oraz drugi zielony. Czy one idą bezpośrednio do komputera BSI koło akumulatora czy jeszcze gdzieś dalej. Jeśli bezpośrednio to wyciąłbym wtyczkę z kablami i przedłużył kable wpinając się w odpowiednie miejsce w tym calym komputerku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trochę zajmie mi sciągnięcie 8GB tego TISU. Czy mógłbyś mi sprawdzić u siebie jeśli go masz czy te

> 2 kable idą bezpośrednio do BSI. Jeden czerwony, drugi >zielony.

Przecież jest ONLINE : LINK

Link do twojego P044 : Link...

No tu juz jest wszystko opisane doslownie jak dla polglowka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trochę zajmie mi sciągnięcie 8GB tego TISU. Czy mógłbyś mi sprawdzić u siebie jeśli go masz czy te

> 2 kable idą bezpośrednio do BSI. Jeden czerwony, drugi zielony.

Co to jest BSI w tym aucie Twoim zdaniem?

W tym WĄTKU wkleiłem schemat, jak ten zaworek jest połaczony.

Może zrobię to jeszcze raz:

286447235-0444_14.jpg

Przewód różowo-czarny to zasilanie. Na pracującym silniku powinno tam być napięcie akumulatora. Przewód ciemnozielono-czarny to masa podawana przez sterownik silnika. Przewód ten idzie do sterownika na nóżkę numer 65.

Sorry, ale jak nic Ci ten schemat nie rozjaśnia, to już nie bardzo wiem jak Ci pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.