pacza_cienki700 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Witam! Jeździłem autem (corsa C 1.7 cdti) praktycznie cały dzień, stało ok 1,5h odpaliło normalnie i kontrolka ładowania nie zgasneła autem przejechałem ok10km zgasiłem odpaliłem ponownie i dalej nie gaśnie wróciłem kolejne 10km zostawiłem auto i na drugi dzień już nie odpaliło. Po jednym dniu ide do garażu żeby podładować aku i już nawet kontrolki nie świeciły (na zapłonie) aku wyładowany do 0. Dodam, że aku jest od nowości w aucie czyli 8lat może być wina po stronie zużytego aku i wystarczy kupić nowe? z góry dziękuję za pomoce rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 > Witam! > Jeździłem autem (corsa C 1.7 cdti) praktycznie cały dzień, stało ok 1,5h odpaliło normalnie i > kontrolka ładowania nie zgasneła autem przejechałem ok10km zgasiłem odpaliłem ponownie i dalej > nie gaśnie wróciłem kolejne 10km zostawiłem auto i na drugi dzień już nie odpaliło. Świecąca się kontrolka ładowania oznacza brak ładowania, dlatego bolid nie odpalił następnego dnia. Aku raczej nie ma tu nic do rzeczy, prędzej zawieszone lub zużyte szczotki altka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacza_cienki700 Napisano 26 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 też biorę to pod uwagę ale 8 letni aku ma opcje się "kończyć" mam nadzieje, że jutro mój mechanik będzie dostępny żeby do niego podjechać w cc przerabiałem szczotki w altku jakieś 5 miesięcy temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 > też biorę to pod uwagę ale 8 letni aku ma opcje się "kończyć" Słaby aku nie ma związku z kontrolką ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacza_cienki700 Napisano 26 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 w takim razie musze czekac na mechanika. Dzieki za wykluczenie aku w tej awarii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 > w takim razie musze czekac na mechanika. Dzieki za wykluczenie aku w tej awarii Problem z aku, zwłaszcza w dieslu, objawiałby się słabym kręceniem, problemami z zagrzaniem świec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacza_cienki700 Napisano 26 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 to tez mam takie objawy musze dluzej kręcic zeby odpalić. Na ori aku moc rozruchową mam 400A teraz jak szukalem nowych to mają po ok.680 więc tez jest to różnica. Chyba zrobie ten altek i wymienie aku dla wlasnego spokoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > to tez mam takie objawy musze dluzej kręcic zeby odpalić. Na ori aku moc rozruchową mam 400A teraz > jak szukalem nowych to mają po ok.680 więc tez jest to różnica. Chyba zrobie ten altek i > wymienie aku dla wlasnego spokoju Słabo kręci, bo altek nie ładuje aku. Rozpraw się z altkiem najpierw, bo możesz niepotrzebnie wydać kilka stówek na akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacza_cienki700 Napisano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 DO wymiany okazał się mostek, dwie diody spalone. Zapłaciłem za wszystko 170zł auto pali, jeździ jak wcześniej aku jeszcze trochę posłuży ale wiem, że trzeba będzie mieć to na uwadze. Dzięki jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.