MaserTi Napisano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 Elo, Zmienilem tlumik bo byl dziurawy. Zalozylem zamiennik i wspawalem ozdobna koncowke. Dzwiek z wydechu jest taki Tlumik musi sie ulozyc czy zmiana koncowki z zagietej w dol na prosta to spowodowalo? A moze cos z mieszanka? Za bogata? Chodzi mi o "pierdzenie" na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 Nie wiem co tam zamontowałeś, ale to nie jest dźwięk P11/2.0. Zamiast kupować tani zamiennik, trzeba było kupić używany oryginał które wykonane są z nierdzewki, podobnie jak rura od tłumika do kolektora. Wyszłoby taniej, lepiej i bardziej trwale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 SR20 właśnie tak brzmi na tanich zamiennikach - jak duży fiat Teściu zawsze kupował tanie tłumiki, zmieniał co rok i właśnie tak to mu chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2013 > SR20 właśnie tak brzmi na tanich zamiennikach - jak duży fiat > Teściu zawsze kupował tanie tłumiki, zmieniał co rok i właśnie tak to mu chodziło o widzisz, niewiedzialem. Myslalem, ze nie ma roznicy miedzy zamiennikami Coz, pozostaje poczekac az ten sie rozpadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2013 > Nie wiem co tam zamontowałeś, ale to nie jest dźwięk P11/2.0. > Zamiast kupować tani zamiennik, trzeba było kupić używany oryginał które wykonane są z nierdzewki, > podobnie jak rura od tłumika do kolektora. > Wyszłoby taniej, lepiej i bardziej trwale. Pojechalem do zakladu i mi zmienili. Zanim bym dorwal oryginal w dobrym stanie to kolejna zima by mnie zastala. Slychac to dopiero jak sie za samochodem stoi wiec bedzie trzeba czekac do kolejnej wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2013 No i masz problem. Będziesz "popiardywał" jadąc. Kupiłem w zeszłym roku oryginalny tłumik tylny, bezproblemowo w prawie idealnym stanie tłumik tylny. 150 zł wyrwał na szrocie, ale widziałem za co płacę. Choć stary, po 16 latach, nadal wygląda jak nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 1 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2013 > No i masz problem. Będziesz "popiardywał" jadąc. > Kupiłem w zeszłym roku oryginalny tłumik tylny, bezproblemowo w prawie idealnym stanie tłumik > tylny. 150 zł wyrwał na szrocie, ale widziałem za co płacę. > Choć stary, po 16 latach, nadal wygląda jak nowy Ja wiem czy problem. Pierdzi tylko na wolnych obrotach. Potem chodzi normalnie...Nie wspominal nikt o takiej przypadlosci zamiennikow Trudno jakos sie przyzwyczaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.