Jimmyy Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Chodzi mianowicie o vectre A z 1991 roku 1.6 motor, samochód kuzyna. Problem jest taki że na postoju po chwili zapalała mu się kontrolka ładowania, myśląc że to szczotki (które, faktycznie były zużyte) wymienił na nowe, lecz problem nie zniknął. Żeby tego było mało podczas jazdy kontrolka się nie zapala a altek dalej nie ładuje. Wie może ktoś co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 A gdzie jest mierzony prąd ładowania?? Edyta: W odpowiedzi na priv. w celu rozwinięcia myśli, a więc: W tej chwili usterka może być zupełnie prozaiczna. Może podczas wymiany szczotek nie został podłączony lub uszkodzony (lub jego wcześniejsze uszkodzenie wpływało na brak ładowania) kabel plusowy. Niech spróbuje zmierzyć ładowanie na samym alternatorze, czyli obudowa alternatora oraz duża śruba na tylnej części alternatora. Jeżeli pojawi się tam napięcie ładowania to szukałbym winy tym grubym plusowym przewodzie. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jimmyy Napisano 16 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 problem rozwiazany okazało się że uszkodzony był komutator oraz łożysko. A kontrola nie zapalała się ponieważ szczotka ocierała o krawędź rowka na komutatorze. Dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.