Michal_O Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 Bardzo ciekawa opinia KPMG o koreanskim Hyundai'u. Sprzedajacym swoje samochody pod markami Kia i Hyundai... KPMG insight Hyundai Motor’s breathtaking ascent up the automotive profitability league table is testament to a well-conceived and superbly executed strategy. In under a decade it has transformed itself from a high-volume, low-price brand into a quality marque second only to BMW in terms of operating margins. Having established a global capacity of 8 million cars, through rapid growth and a partnership with Kia Motors, Hyundai changed direction in the mid-2000s. As its prices rose and discounts fell, consumer perception climbed steadily, with Hyundai ranked seventh highest automobile brand in Interbrand’s ‘Best 100 Global Brands 2012’ – putting the Korean automaker above Audi.23 At a time when many manufacturers are struggling, Hyundai’s margins have rocketed from 4.1 percent in 2006 to an astonishing 11.4 percent in 2012, with sales hitting a record high in 2011. With the new 2013 Azera and Elantra Touring models set to retail in North America at prices 20-25 percent higher than previous versions, Hyundai has entered a virtuous circle of brand value that augurs well for future success. Seung Hoon Wi. Samjong KPMG in Korea Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 I ile I40 sprzedali za cene z kosmicznego cennika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.