vendorr Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 Witam kolegów. Co po niektórzy wiedzą, że w mojej furze padła UPG. W tej chwili UPG się planuje, sprawdza i itd... itp... co można zrobić z głowicą. Korzystając z faktu, że w tej chwili dostęp do rozrusznika mam najwygodniejszy (lepiej niż z kanału) dostęp postanowiłem zregenerować rozrusznik (wcześniej zdarzało się, że bendix nie odbił). A więc, rozkręciłem dziada na części pierwsze i oprócz wyczyszczenia i wymiany szczotek oraz pękniętego szczotkotrzymacza czy jakieś inne zabiegi polecacie?? Jak się sprawdza luzy na bieżni? Czy trzeba zwrócić szczególną uwagę na jakieś łożyska? Na wirniku gdzie pracują szczotki wyrobił się dość pokaźny rowek - raczej należałoby go zeszlifować, czy można to zrobić domowym sposobem czy jednak należałoby dać na toczenie na specjalną maszynę czy może jednak wymienić? Za wszelkie rady wielkie dzięki, jako skończę to się podzielę manualem. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2013 Zmierzyć łożyska i podać na forum dla przyszłych pokoleń. Jeśli obrabiać komutator to tylko na tokarce. Samemu można przetrzeć go drobniutkim papierem ściernym. Jeśli nie ma tokarki w pobliżu, to można zeszlifować delikatnie boki nowych szczotek, żeby weszły w środek wytartego rowka. Wirnik nie powinien latać na boki. Jeśli jest luz, to łożyska do wymiany. Posmaruj też leciutko (smarem do przegubów, albo jakimś litowym) wielowypust na wałku w miejscu, po którym przesuwa się sprzęgło z kółkiem zębatym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.