Skocz do zawartości

Błąd P0220 i wymiana potencjometru gazu nie pomaga.


rysioz

Rekomendowane odpowiedzi

Błąd P0220 i wymiana potencjometru gazu nie pomaga.

Jak skasyje błąd to trochę można pojezdzić ale jak błąd wyskoczy to są takie objawy jak przyszpieszam jest dobrze ale jak zdejmie nogę z pedału gazu silnik długo schodzi z obrotów.

Pedał wymieniony na używany dalej to samo jak można sprawdzić potęciometr?

przedzwoniłem po kablach i to mam

kost. kost.

potęc. komp.

h- 1- 81 +5v

g- 6- 80 do cenralki przejsc. jest

c- 5- 79 mas jest

f- 2- 78 +5v

a- 4- 77 do cenralki przejsc. jest

b- 3- 76 mas jest

W ecu mam tak

jak jest błąd to tak

ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:

1: P0220 - Czujnik pedału przyspieszenia 2

SZCZEGÓŁY BŁĘDU:

Stan błędu: Sygnał nieważny

Licznik przebiegu: 166536 km

Obroty silnika: 838 obr/min

Temperatura wody: 85,8 °C

Dawka paliwa: 4,65 mg/w

Zmierzone ciśnienie paliwa: 300,3 bar

Throttle position sensor/switch B circuit malfunction

Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie jest aktywny. Podejmij stosowne działania by usunąć usterkę. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.

ODCZYT PARAMETRÓW:

Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %

Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 0,670 V

Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,704 V

ODCZYT PARAMETRÓW:

Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %

Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 0,670 V

Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,709 V

A jak niema błędów to tak

ECU ISO Code: FD 86 2C 83 07

2013-01-30 10:26:00

CONNECTED TO:

Fiat Stilo 1.9 JTD

Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4)

--------------------------------------------------------------

Kod ISO: FD 86 2C 83 07

Numer rysunku FIAT: 55191209

Numer sprzętu: 0281011553

Wersja sprzętu: 00

Numer oprogr.: 1037369113

Wersja oprogr.: C141

Numer homologacji: 19247

Data zaprogramowania: 09/12/2003

ODCZYT PARAMETRÓW:

Napięcie akumulatora: 13,978 V

Obroty silnika: 849 obr/min

Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %

Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 0,709 V

Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,411 V

ODCZYT PARAMETRÓW:

Napięcie akumulatora: 14,002 V

Obroty silnika: 995 obr/min

Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %

Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny

Otwarcie zaworu EGR: 6,61 %

Ster. zaworu EGR: Aktywny

Pozycja pedału przyspieszenia: 9,24 %

Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 1,178 V

Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,631 V

ODCZYT PARAMETRÓW:

Napięcie akumulatora: 13,978 V

Obroty silnika: 2385 obr/min

Otwarcie zaworu overboost: 72,92 %

Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny

Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %

Ster. zaworu EGR: Aktywny

Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %

Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 0,943 V

Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,005 V

pedał nowy zamówiłem tylko niewiem czy to pomprze

a może kupić centralkę używaną komputer immo stacyjka kluczyk (komplet do odpalenia samochodu do Fiata Stilo 1.9 JTD 2003 rok

http://moto.allegro.pl/komplet-fiat-stilo-klucz-komputer-bsi-0281010337-i2972451813.htmli czy na tym uruchomię sanochód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój przypadek sprzed ponad roku i 2 tygodni.

Za pierwszym razem zmiana pedału gazu na używkę pomogła. Za drugim nowy pedał, ale też nie działało, potem jakieś grzebanie w komputerze, też nie za bardzo i na końcu kable, które ponoć się stykały i dawały przepięcie przez co szedł inny sygnał do komputera. To tyle językiem laika, nie wiem, czy na coś się przyda niewiem.gif. W każdym razie ja juz 3 dzień jeżdżę i się cieszę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mój przypadek sprzed ponad roku i 2 tygodni.

> Za pierwszym razem zmiana pedału gazu na używkę pomogła. Za drugim nowy pedał, ale też nie

> działało, potem jakieś grzebanie w komputerze, też nie za bardzo i na końcu kable, które ponoć

> się stykały i dawały przepięcie przez co szedł inny sygnał do komputera. To tyle językiem

> laika, nie wiem, czy na coś się przyda . W każdym razie ja juz 3 dzień jeżdżę i się cieszę

a w którym miejscu te kable się stykały i dawały przepięcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a w którym miejscu te kable się stykały i dawały przepięcie

Temat opanowany pod akumulatorem i podstawą akumulatora są połorzone kab ale które leżą na nadkolu a wiadomo wodai piasek pod kół robi swoje.Kable były całe mokre a owinięte były jakąś parcianą tasmą tasme całą zwaliem kable wysuszyłem szuszarką i zawinołem tasmą izolacyjną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.