fazka89 Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 Witam! Dzisiaj rano coś stało się z moją żółtą pralką. Pali się cały czas kontrolka wtrysku, auto pracuje jakby się dławiło, zupełnie inaczej niż normalnie. Obrotomierz też jakoś dziwnie się zachowuje. Najpierw wskazówka leży całkowicie po odpaleniu a później podskakuje do 1000 obrotów. Auto jedzie (raczej toczy się) i tak jakby nie miał mocy, lub się dławił. Nie mam pojęcia co to może być więc proszę o poradę kogoś kto już to przechodził lub specjalisty. Wczoraj było wszystko ok, a dzisiaj to się stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 a kontrolka silnika nie świeci czasem? Może nie ma iskry na wszystkich świecach co by sygnalizowało, że może być padnięta cewka, świeca lub kable WN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > a kontrolka silnika nie świeci czasem? Może nie ma iskry na wszystkich świecach co by > sygnalizowało, że może być padnięta cewka, świeca lub kable WN ja bym zaczal od sprawdzenia masy tej przy cewkach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 > Witam! > Dzisiaj rano coś stało się z moją żółtą pralką. > Pali się cały czas kontrolka wtrysku, auto pracuje jakby się dławiło, zupełnie inaczej niż > normalnie. Obrotomierz też jakoś dziwnie się zachowuje. Najpierw wskazówka leży całkowicie po > odpaleniu a później podskakuje do 1000 obrotów. Auto jedzie (raczej toczy się) i tak jakby nie > miał mocy, lub się dławił. > Nie mam pojęcia co to może być więc proszę o poradę kogoś kto już to przechodził lub specjalisty. > Wczoraj było wszystko ok, a dzisiaj to się stało. Masz zapewne bagno w baku i przez to zapchał Ci się filtr od pompy paliwa i nie zaciąga tyle ile powinien, przez to są objawy dławienia i świecącej się marchewy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fazka89 Napisano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 odłączyłem niedawno kable z jednej cewki i spróbowałem odpalić i nic... Przełączyłem na drugą a odłączyłem tą pierwszą i odpalił ale ta sama praca, więc stwierdziłem że pewnie cewka padnięta. Przed chwilą byłem w aucie, odpaliłem, pracował na dławiącym się silniku i nagle bum zmieniła się praca silnika na normalną, zgasła kontrolka i przestał się dławić. Czy ktoś wie co jest tego przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.