Skocz do zawartości

Seicento 1.2 16v z bravy nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam fiata sc z silnikiem 1.2 16v z bravy- na nieszczęsnym boschu. Objawy samochodu były takie, że gasło po odpaleniu, podczas rozsprzęglenia, czy przy zmianie biegu na 2-3 potrafiło paść i przestać jechać, odpalał po kręceniu przez jakiś czas i pedale gazu w podłodze. Objawy się pogarszały, aż w końcu padł całkowicie i nie odpala wogóle. Ludzie mieli podobne objawy i obwiniali silnik krokowy-ale czy czasem przy uszkodzonym silniku krokowym auto nie powinno odpalić i np paść po chwili ?

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli silniczek klęknął to samochód nie odpali, spróbuj podmienić jeśli masz taką możliwość

To jakiś przedziwny silnik spineyes.gif bo każdy "normalny" powinien odpalić przy wciśnięciu gazu.

Ja miałem takie objawy w marei jak padła mi sonda lambda. Komp odczytywał ciągle ubogą mieszankę i wciąż dolewał, dolewał aż tak przelewał, że nie można było zapalić a benzyna lała się z wydechu z tym, że na ciepło odpalał normalnie.

Tu może być sonda, ewentualnie czujnik położenia wału który może dawać takie objawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jakiś przedziwny silnik bo każdy "normalny" powinien odpalić przy wciśnięciu gazu.

> Ja miałem takie objawy w marei jak padła mi sonda lambda. Komp odczytywał ciągle ubogą mieszankę i

> wciąż dolewał, dolewał aż tak przelewał, że nie można było zapalić a benzyna lała się z

> wydechu z tym, że na ciepło odpalał normalnie.

> Tu może być sonda, ewentualnie czujnik położenia wału który może dawać takie objawy.

Czujnik położenia wału był wymieniony niedawno, najbardziej mnie interesuje czy przy braku sygnału z krokowca samochód da się odpalić, bo jego obwiniam w pierwszej kolejności- chociaż po zgaszeniu samochodu słychać "chrobotanie" z okolic krokowca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, udało mi się podłączyć pod komputer, błedów była cała masa- po usunięciu starych te pojawiają się cały czas:

P0443- EVAP Circuit- odpowietrzanie paliwa chyba nie ma za dużego wpływu na samochód

P0480 - COOLING FAN- mam urwane przewody wentylatora

no i najbardziej niepokojące błędy:

P0201 injecion cylinder 1 (niski sygnał)

P0202 injecion cylinder 2 (niski sygnał)

P0203 injecion cylinder 3 (niski sygnał)

P0204 injecion cylinder 4 (niski sygnał)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.