Skocz do zawartości

[L] trzeszczy silniczek wycieraczek przód


tarna

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie chyba trzeszczy silniczek wycieraczek przód (przy pracy dźwięk dochodzi z za lewej strony kierownicy) dźwięk jakby jakaś przekładnia pracowała w błocku -zgrzytanie itp. silniczek czy jest tam jakaś przekładnia da się tam jakoś dostać oczyścić, smarować? wycieraczki pracują normalnie wzg. prędkości, mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak w temacie chyba trzeszczy silniczek wycieraczek przód (przy pracy dźwięk dochodzi z za lewej

> strony kierownicy) dźwięk jakby jakaś przekładnia pracowała w błocku -zgrzytanie itp.

> silniczek czy jest tam jakaś przekładnia da się tam jakoś dostać oczyścić, smarować?

> wycieraczki pracują normalnie wzg. prędkości, mocy.

Warto tam zajrzec, jako GM ma czeste problemy z przekładniami do wycieraczek (patrz Astra G, Corsa C)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Super chętnie zajrzę jednak jakiś malutki manual albo jakieś kroczki jak

- zdjac nakladki plastikowe ramion wycieraczek (ostroznie omoga popekac wiec nie robic przy niskich temepraturach)

- odkrecic nakretki ramion wycieraczek

- zdjac ramiona

- podniesc maske

- zdjac uszczelke sciany grodziowej

- zdemontowac spinki podszybia

- zdjac podszybie

- odpiac silnik wycieraczek

- wymontowac mechanizm

ja robilem male otworki wiertlem 1mm od gory i lalem jakies smarowidlo i zaklejalem otwor klejem na gorąco. Warto tez przesmarowac wnetrze wieloklinu gdzie mocowane sa ramiona.

Manuala nie zrobie bo nie mam juz Lacetti

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - zdjac nakladki plastikowe ramion wycieraczek (ostroznie omoga popekac wiec nie robic przy niskich

> temepraturach)

> - odkrecic nakretki ramion wycieraczek

> - zdjac ramiona

> - podniesc maske

> - zdjac uszczelke sciany grodziowej

> - zdemontowac spinki podszybia

> - zdjac podszybie

> - odpiac silnik wycieraczek

> - wymontowac mechanizm

> ja robilem male otworki wiertlem 1mm od gory i lalem jakies smarowidlo i zaklejalem otwor klejem na

> gorąco. Warto tez przesmarowac wnetrze wieloklinu gdzie mocowane sa ramiona.

> Manuala nie zrobie bo nie mam juz Lacetti

I tak dzięki juz wiem jakie kroki ale poczekam z tym na prawdziwą wiosnę - brak garażu frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.