tarna Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Jak w temacie chyba trzeszczy silniczek wycieraczek przód (przy pracy dźwięk dochodzi z za lewej strony kierownicy) dźwięk jakby jakaś przekładnia pracowała w błocku -zgrzytanie itp. silniczek czy jest tam jakaś przekładnia da się tam jakoś dostać oczyścić, smarować? wycieraczki pracują normalnie wzg. prędkości, mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > Jak w temacie chyba trzeszczy silniczek wycieraczek przód (przy pracy dźwięk dochodzi z za lewej > strony kierownicy) dźwięk jakby jakaś przekładnia pracowała w błocku -zgrzytanie itp. > silniczek czy jest tam jakaś przekładnia da się tam jakoś dostać oczyścić, smarować? > wycieraczki pracują normalnie wzg. prędkości, mocy. Warto tam zajrzec, jako GM ma czeste problemy z przekładniami do wycieraczek (patrz Astra G, Corsa C) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tarna Napisano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > Warto tam zajrzec, jako GM ma czeste problemy z przekładniami do wycieraczek (patrz Astra G, Corsa > C) Super chętnie zajrzę jednak jakiś malutki manual albo jakieś kroczki jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > Super chętnie zajrzę jednak jakiś malutki manual albo jakieś kroczki jak - zdjac nakladki plastikowe ramion wycieraczek (ostroznie omoga popekac wiec nie robic przy niskich temepraturach) - odkrecic nakretki ramion wycieraczek - zdjac ramiona - podniesc maske - zdjac uszczelke sciany grodziowej - zdemontowac spinki podszybia - zdjac podszybie - odpiac silnik wycieraczek - wymontowac mechanizm ja robilem male otworki wiertlem 1mm od gory i lalem jakies smarowidlo i zaklejalem otwor klejem na gorąco. Warto tez przesmarowac wnetrze wieloklinu gdzie mocowane sa ramiona. Manuala nie zrobie bo nie mam juz Lacetti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tarna Napisano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 > - zdjac nakladki plastikowe ramion wycieraczek (ostroznie omoga popekac wiec nie robic przy niskich > temepraturach) > - odkrecic nakretki ramion wycieraczek > - zdjac ramiona > - podniesc maske > - zdjac uszczelke sciany grodziowej > - zdemontowac spinki podszybia > - zdjac podszybie > - odpiac silnik wycieraczek > - wymontowac mechanizm > ja robilem male otworki wiertlem 1mm od gory i lalem jakies smarowidlo i zaklejalem otwor klejem na > gorąco. Warto tez przesmarowac wnetrze wieloklinu gdzie mocowane sa ramiona. > Manuala nie zrobie bo nie mam juz Lacetti I tak dzięki juz wiem jakie kroki ale poczekam z tym na prawdziwą wiosnę - brak garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.