Skocz do zawartości

tarna

użytkownik
  • Liczba zawartości

    563
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Mikołów Śląsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

tarna's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

6

Reputacja

  1. Cześć, od jakiś 3 tygodni borykam się z dziwną pracą wentylatora: wchodzi na najwyższe obroty ma jakieś 4-5 sekund następnie pracuje normalnie przez 10 sek i znów na maksymalne obroty wchodzi i tak cały czas. Temperatura cieczy chłodzącej stała. Objaw można zniwelować poprzez wyłączenie klimatyzacji, a czasem też trzeba wyłączyć nawiew. Klimatyzacja chłodzi wg. mnie prawidłowo. Ogrzewanie też działa. Objaw jest obojętny czy autko jest rozgrzane czy dopiero co przekręcę kluczyk. Objaw jest obojętny na temperaturę zewnętrzną czy jest 5 stopni czy 30. Może macie jakieś pomysły?
  2. Cześć, mam pytanie jaką temperaturę pracy osiągają wasze silniki, mój od zakupu a będzie już prawie 2,5 roku, cały czas pracuje na temperaturze 80 stopni czasem wejdzie z jedną 2 kreski więcej. Czy to nie za mało kolega w Berlingo 2014 i Tepee 2016 rok też w silnikach 1.6 ma temperaturę pracy prawie 90 stopni. U siebie nie widzę problemów by dużo palił czy coś dlatego pytam jak u Was.
  3. Witam i od razu pytam czy może ktoś się orientuje czy można temu zaufać tzn. polskiej firmie TurboRury https://allegro.pl/oferta/rura-waz-turbo-intercoolera-peugeot-508-1-6-e-hdi-7131735681 czy iść w oryginały albo coś innego. Jakieś zwierzątko pogryzło mi rurki i jeździć się nie da tu ciekawostka jak da się więcej gazu to wiadomo wywala błąd uszkodzeni silnika i od razy błąd ESP/ASR.
  4. Dziękuję za rady. Usterka usunięta tzn. 2 x wymiana silniczków.
  5. BSM suche. Szukałem czytałem i chyba będzie trzeba sprawdzić czy silniczki suche albo podjechać pod komputer.
  6. Nie. Szczerze nigdy nawet Peugeota nie podłączałem nawet nie wiem czy tu OBD ELM się połączy.
  7. Dzień dobry po przerwie. Naszedł ten dzień, kiedy wozidło stwierdziło, że coś mu dolega objawy wystąpiły razem dlatego podejrzewam elektrykę ale co ja się znam - dlatego pytam Was co sądzicie. Lista objawów: Komunikat uszkodzona poduszka/ki lub uszkodzony pas/y z napinaczem; Wycieraczki przód cały czas pracują jak tylko jest zasilanie tzn. jak autko otworze lub zamknę to jeszcze jak światła odprowadzają to wycieraczki pracują w trybie co 5 sekund - nie reagują na zmiany położenia prawej manetki, brak reakcji na włączenie trybu auto (brak komunikatu, brak ikony na desce rozdzielczej). Z prawej manetki działa włącznik tylnej wycieraczki ale spryskiwacze już nie działają. Lewa manetka mimo komunikatu pracy świateł w trybie automatycznym światła mijania cały czas są włączone nawet w środku słonecznego dnia. Jakieś pomysły zanim do elektryka polecę?
  8. Tez tak podejrzewam, w poniedziałek dowiem się wyceny. Wasze auta tez tak mają, że wyczuwają kiedy jest np. premia lub inny przypływ gotówki?
  9. 222 tysiące wg licznika na poniedziałek umówiony komputer i serwis, zobaczymy co powiedzą.
  10. Dzień dobry No i stało się z tydzień temu pojawił się komunikat „ryzyko zapchania filtra cząstek stałych” patrz instrukcja, plus napis SERVICE na desce. Sytuacja się powtarzała ze 3 razy podczas jazdy zazwyczaj w okolicach 70-90 km na godzinę napis SERVICE znikał po max pół minuty. Dojechałem do domu i patrzę w instrukcje i pisze, żeby jak się pojawi napis nie zwalniać poniżej 60 km na godzinę i tak sobie jechać aż napis nie zniknie. No i tak robiłem ale napis znika prawie od razu. No to internet i szukanie i znalazłem by jechać na 3 biegu z obrotami ponad 3 tyś. no to myk na autostradę i 3 bieg 85 km na godzinę i tak 100 km zrobione - pomogło na 4 dni teraz zaś ten sam komunikat. Podejrzewam, że bez komputera, mechanika się nie obejdzie i tu pytanie, bo to pierwszy ON, jechać do jakiegoś autoryzowanego, partnerskiego czy FAP i DPF znają już wszyscy mechanicy, czy może jakieś inne jeszcze rozwiązania? Od zakupu w maju nie było problemu dziennie robie 2x18 km po mieście plus w weekend koło 200 km trasy ale od połowy października nie ma trasy bo Czechy zamknięte i nie można spokojnie jechać na zakupy.
  11. Dzień dobry. Po aktualizacji oprogramowania komputera SMEG (musiałem bo miał tak starą wersję 2.07, że nie przyjmował aktualizacji map) do wersji oprogramowania 2,86B podczas rozmowy występuje efekt echa u osoby, która jest poza pojazdem - czyli słyszy siebie z opóźnieniem. Wyczytałem, że są 2 opcje 1) następny magiczny pendrive z oprogramowaniem by ustawić głośność mikrofonu itd itp - choć nigdzie nie znalazłem download lub opcja 2) jechać do ASO i za 20 min roboty pozostawić około 120 PLN. Czy ktoś rozwiązywał tę kwestię samodzielnie? PS: są już może mapy 2020-2 czyli coś nowszego niż 42083? Na stronie Peugeota dalej oferują tylko 2020-1, więc skąd na olx czy innych już niby maja 2020-2?
  12. Według mojego śledztwa wyszło by na DV6C jak ktoś ma lepsze dojścia to ładnie proszę o sprawdzenie vin: VF38E9HR8BL064896.
  13. Zamierzam zamówić sobie dolną osłonę silnika ponieważ jakoś jej nie było jak zakupiłem pojazd no i nawet jak znalazłem po modelu, pojemności to zaś silnik się nie do końca zgadza bo ma o dwa konie więcej i nie wiem czy to będzie pasować. Np to Link-allegro No i tez by było miło znać jaki to silniczek na inne wypadki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.