Rejmi Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 jest ich na aledrogo kilka typow numer 1 numer 2 numer 3 numer 4 i ktora i dlaczego wybrac? osobiscie ma swoje typy: nr 2 i nr 4 najbardziej wzbudzaja moje zaufanie a przy okazji do posiadaczy oslon - jak jest z montazem? p&p czy trzeba kombinowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rol_and Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > jest ich na aledrogo kilka typow > numer 1 > numer 2 > numer 3 > numer 4 > i ktora i dlaczego wybrac? > osobiscie ma swoje typy: nr 2 i nr 4 najbardziej wzbudzaja moje zaufanie > a przy oakzji do posiadaczy oslon - jak jest z montazem? p&p czy trzeba kombinowac? 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alien Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > 3 Witam, Ja również poleciłbym nr 3. Jeżdziłem z tą osłoną przez 5 lat. Miałem wersję, można powiedzieć, prototypową( jeszcze nie było ich w produkcji, dostałem ją od kolegi którego ojciec jest właścicielem znanej firmy produkującej osłony, nadkola, etc. .Osłona montowana była bez zbędnych kombinacji, z przodu do fabrycznych otworów w zderzaku, z tyłu, z tego co pamiętam, do śrub w belce przedniego zawieszenia, świetnie zabezpieczała silnik i osprzęt( miska olejowa była czysciutka, bez grama rdzy - a wiadomo, że miski te lubią rdzewieć). Ogólnie, na podstawie własnych doświadczeń, polecam numer 3. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.