Skocz do zawartości

ktora oslona silnika?


Rejmi

Rekomendowane odpowiedzi

> jest ich na aledrogo kilka typow

> numer 1

> numer 2

> numer 3

> numer 4

> i ktora i dlaczego wybrac?

> osobiscie ma swoje typy: nr 2 i nr 4 najbardziej wzbudzaja moje zaufanie

> a przy oakzji do posiadaczy oslon - jak jest z montazem? p&p czy trzeba kombinowac?

3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 3

Witam,

Ja również poleciłbym nr 3. Jeżdziłem z tą osłoną przez 5 lat. Miałem wersję, można powiedzieć, prototypową( jeszcze nie było ich w produkcji, dostałem ją od kolegi którego ojciec jest właścicielem znanej firmy produkującej osłony, nadkola, etc. .Osłona montowana była bez zbędnych kombinacji, z przodu do fabrycznych otworów w zderzaku, z tyłu, z tego co pamiętam, do śrub w belce przedniego zawieszenia, świetnie zabezpieczała silnik i osprzęt( miska olejowa była czysciutka, bez grama rdzy - a wiadomo, że miski te lubią rdzewieć). Ogólnie, na podstawie własnych doświadczeń, polecam numer 3.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.