comarus Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 mój lać nosi ślady "nieautoryziwanego otwarcia" a konkretnie ktoś się w nim zatrzasnął (rearming alarmu anuluje dopiero odpalenie silnika - cza to będzie poprawić..) syrenę alarmu już podlutowałem bo była chlaśnięta teraz 2 kwestie mi zostały: uszczelka drzwi kierowcy (eee "futryna" nie "skrzydło") - od środka ktoś w zamek żgał i uszczelkę rozwalił - dam radę wymienić samodzielnie? i jak się to "katalogowo nazywa"? czujnik otwarcia klapy silnika - został po nim tylko kikut kabla -tu pytanie - jak się to to "katalogowo nazywa" Pytam gdyż w POTAKU zdjęć nie mają produktów i średnio potrafię ocenić czy to co chcę zamówić jest tym czego potrzebuję. PS. Macie jeszcze inne namiary na hurtownie z częściami? GSI z tego co sprawdzałem na ich stronie jest "oplowe" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomkowski Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > mój lać nosi ślady "nieautoryziwanego otwarcia" > a konkretnie ktoś się w nim zatrzasnął > (rearming alarmu anuluje dopiero odpalenie silnika - cza to będzie poprawić..) > syrenę alarmu już podlutowałem bo była chlaśnięta > teraz 2 kwestie mi zostały: > uszczelka drzwi kierowcy (eee "futryna" nie "skrzydło") - od środka ktoś w zamek żgał i uszczelkę > rozwalił - dam radę wymienić samodzielnie? i jak się to "katalogowo nazywa"? Piszą, że łatwo. Fachowo - chyba uszczelka drzwi kierowcy > czujnik otwarcia klapy silnika - został po nim tylko kikut kabla -tu pytanie - jak się to to > "katalogowo nazywa" raz dwa Dobrać musisz do średnicy otworu, który został, odległości blacha-maska i ilości odciętych przewodów. Możęsz tam pewnie dowolną "krańcówkę" podpiąć. On podaje tylko/rozłącza masę. I tu przydała by się dokumentacja alarmu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
comarus Napisano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > Piszą, że łatwo. > Fachowo - chyba uszczelka drzwi kierowcy > raz dwa > Dobrać musisz do średnicy otworu, który został, odległości blacha-maska i ilości odciętych > przewodów. > Możęsz tam pewnie dowolną "krańcówkę" podpiąć. On podaje tylko/rozłącza masę. I tu przydała by się > dokumentacja alarmu. dobrze prawisz bracie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.