Cinos Napisano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2013 moze powodować masełko pod korkiem? jak na obrazku tam gdzie jest zaznaczne czerwone mam wrazenie, ze ssie powietrze, jest pęknięty plastik jak zablokuje całkowicie ręką dolot to silnik zwalnia, troche sie dusi, ale dalej pracuje, niewazne czy noPB czy LPG mam wrazenie, ze omijana jest odma, troche ssie z rury dolotu i troche lewym powietrzym i jest omijana odma i sie wszystko ostaje w odmie i pod korkiem oleju płynu nic nie ubywa jak było zimno to to olewałem, ale juz 3-4 dni jest cieplej, auto jeździ dalej, ale dalej zbiera sie ten osad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2013 Zdejmij odmę, wyczyść w środku - miałem kiedyś całkiem zawaloną szlamem. W środku powinien być tłumik płomienia (pasuje od malucha). Odmę możesz zacisnąć tyrtyrką elektryczną bądź małą opaską. Powinno być szczelnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 14 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2013 > Zdejmij odmę, wyczyść w środku - miałem kiedyś całkiem zawaloną szlamem. W środku powinien być > tłumik płomienia (pasuje od malucha). Odmę możesz zacisnąć tyrtyrką elektryczną bądź małą > opaską. Powinno być szczelnie. hmm odma jako odma jest juz czysta i w miare szczelna ciasno nachodzi na krócieć od pokrywy zaworów i krócca od filtra powietrza ale podczas czyszczenia zauwazylem ze jest pęknięte łączenie tego króccia na odmę z obudową filtra powietrza a odma jako odma to po prostu tutaj jest gumowy wąż, niczego w srodku nie zauwazylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mayster_tcz Napisano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2013 > hmm > odma jako odma jest juz czysta i w miare szczelna > ciasno nachodzi na krócieć od pokrywy zaworów i krócca od filtra powietrza > ale podczas czyszczenia zauwazylem ze jest pęknięte łączenie tego króccia na odmę z obudową filtra > powietrza > a odma jako odma to po prostu tutaj jest gumowy wąż, niczego w srodku nie zauwazylem No ja miałem tam tłumik płomieni - wygląda to jak taki druciak. A obudowę uszczelnij lub wymień na używkę - musi to być szczelne dla prawidłowej pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2013 > jak zablokuje całkowicie ręką dolot to silnik zwalnia, troche sie dusi, ale dalej pracuje, niewazne > czy noPB czy LPG > mam wrazenie, ze omijana jest odma, troche ssie z rury dolotu i troche lewym powietrzym W puszce prawdopodobnie jest termostat z klapką zamykającą przepływ króćcem znad kolektora wydechowego po rozgrzaniu komory silnika. Zwykle dźwignia klapki pęka i tamtędy prawdopodobnie ciągnie "lewe" powietrze. Przy zimnym silniku jest to normalna droga zasysania powietrza, której prawdopodobnie nie zaślepiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinos Napisano 14 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2013 > W puszce prawdopodobnie jest termostat z klapką zamykającą przepływ króćcem znad kolektora > wydechowego po rozgrzaniu komory silnika. Zwykle dźwignia klapki pęka i tamtędy prawdopodobnie > ciągnie "lewe" powietrze. Przy zimnym silniku jest to normalna droga zasysania powietrza, > której prawdopodobnie nie zaślepiłeś. jest zablokowana/zamknięta na stałe, ale prewencyjnie tam tez blokowałem ręką (zdjęcie jest poglądowe u mnie nawet juz nie ma tej rurki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2013 Dolot zrób (uszczelnij, zaspawaj) i obserwuj dalej. Może jakaś wilgoć się dostaje i więcej wody emulguje w oleju. Jak nie ustąpi to będzie się dalej myśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.