micha- Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 Witam, w swojej GSI mam pod maską przełącznik liczby oktanowej. We wszystkich astrach jakie widziałem były na nich oznaczenia 95 i 98 a u mnie jest A i B. Czy ktoś wie, która pozycja to 95 a która 98 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 Tam masz raczej wartości 91 i 95. Który A a który to B nie wiem. Podejrzewam, że poczuł byś znaczącą różnicę. Edyta: Weź miernik w rękę, ustaw na mierzenie omów. Na 95 (czyli na takiej jakiej powinieneś jeździć) powinno być coś około 220 ohmów. Na drugiej pozycji nie ma oporu. Edyta II: Mogłeś również wpaść na pomysł poszukania tego w szukajce, było milion razy, a może nawet i dwa miliony. Na zachętę: KLIK PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
micha- Napisano 15 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 dzięki, nie wpadłem że może się to nazywać "korektorem oktanowym", przeszukałem wcześniej kilka forów i nic nie znalazłem. teraz już wiem, więc napiszę na dla potomnych paliwko Pb95 zwora na A paliwko Pb 98 zwora na B (i ps. w GSI nie było na 91 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 > paliwko Pb95 zwora na A > paliwko Pb 98 zwora na B > (i ps. w GSI nie było na 91 ) Bardzo możliwe, ja sam nie wiedziałem, że do różnych silników różne wartości były, posiadając X14NZ podałem jakie mam u siebie. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.