Tomasso Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Wobec tego że Hultaj stoi na fabrycznych sprężynach, to strasznie jest wysoki i buja się jak nie przymierzając okręt na fali. Pomyslałem, że możnaby mu wsadzić sprężyny "sportowe" a raczej obniżające. Przy okazji wypadałoby wymienić zlany amor z tyłu. Stąd pytanie - sprężyny bywają krótkie? Czy może dać kowalowi zarobić? A amortyzatory? Czytałem gdzieś, że Hultaj ma zamienne amortyzatory przód/tył i bywaja tanio. Prawda to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.