kisielkartuzy Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Witam, od kilku dni mam problem z odpalaniem Corsy, a dokładnie jak później okazało - w wiązce która wpina się do pompy paliwa brak prądu. Powoduje to, że auto nie odpala na benzynie, muszę je odpalać bezpośrednio na gazie ze wciśniętym guzikiem LPG. Co najlepsze to od czasu do czasu pompa reaguje i auto odpala na benzynie, ale dzieje się od czasu do czasu. Radziłem się już firmy ELPIGAZ, czy to może problem po stronie jakiegoś sterownika od gazu, ale oni twierdzą, że to nie wina gazu, wskazując na przekaźnik, ew. problem z elektryką samochodu. Bezpieczniki zostały wszystkie sprawdzone, wszystkie ok. Na kompie nic wyszło, poza błędem Sondy Lambda, ale wątpię, że ma to coś wspólnego. Pompa pracuje na ogół normalnie, starałem się zawsze 1/4 mieć zalane, tak aby jej nie zatrzeć. Czy ktoś z Was miał coś podobnego? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadoa Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Witam, > od kilku dni mam problem z odpalaniem Corsy, a dokładnie jak później okazało - w wiązce która wpina > się do pompy paliwa brak prądu. Powoduje to, że auto nie odpala na benzynie, muszę je odpalać > bezpośrednio na gazie ze wciśniętym guzikiem LPG. Co najlepsze to od czasu do czasu pompa > reaguje i auto odpala na benzynie, ale dzieje się od czasu do czasu. > Radziłem się już firmy ELPIGAZ, czy to może problem po stronie jakiegoś sterownika od gazu, ale oni > twierdzą, że to nie wina gazu, wskazując na przekaźnik, ew. problem z elektryką samochodu. > Bezpieczniki zostały wszystkie sprawdzone, wszystkie ok. Na kompie nic wyszło, poza błędem Sondy > Lambda, ale wątpię, że ma to coś wspólnego. Pompa pracuje na ogół normalnie, starałem się > zawsze 1/4 mieć zalane, tak aby jej nie zatrzeć. > Czy ktoś z Was miał coś podobnego? :/ Srawdź przekaźnik pompy, najlepiej na krótko połącz styki robocze i wtedy powinna chodzić. Napięcie na pompie występuje tylko przez chwilę po przekręceniu kluczyka, a potem dopiero po włączeniu rozrusznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisielkartuzy Napisano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Nie wiem, który to przekaźnik Szukałem na necie jakiegoś schematu i nic... > Srawdź przekaźnik pompy, najlepiej na krótko połącz styki robocze i wtedy powinna chodzić. > Napięcie na pompie występuje tylko przez chwilę po przekręceniu kluczyka, a potem dopiero po > włączeniu rozrusznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Golden Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 > Nie wiem, który to przekaźnik > Szukałem na necie jakiegoś schematu i nic... > > włączeniu rozrusznika. Samochod z Polskiego Salonu i ma fabryczny (salonowy) alarm? Jesli tak to sprawdz w lewym przednim slupku pod tapicerka na dole, tam przwaznie montuja centralke alarmu w nim przekaznik ktory odcina pompe paliwa, tam sie czasami upalaja styki mialem taki przypade wlasnie w Corsie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 W zupełnie innym aucie miałem taki przypadek, że mechanik po jakiejś drobnej czynności serwisowej nie dokręcił dobrze masy do silnika. Po jakimś czasie śrubka zaczęła się luzować przy spadku temperatury. To skutkowało brakiem masy na kompie i nie działaniem pompy paliwa m.in. Przyczyn może być bardzo wiele. Dobry elektryk lub elektronik (niekoniecznie samochodowy) i schemat w dłoń... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.