mariox Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 Witam, Czy jazda z uszkodzoną membraną w reduktorze grozi czymś poważnym silnikowi? Jeśli tak, to jak długo można jeździć w takim stanie, zanim mu poważniej zaszkodzi? Pacjent to Brava 1.4 12V, instalka II gen, reduktor Tomasetto Z góry dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 A skąd wiesz, że masz uszkodzoną? Bo gdybyś miał to moim zdaniem wogule nie jeździłbys na gazie bo albo by go stale zalewalo, albo nie dostawałby gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertV664 Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 Możliwość "przecieku" gazu do układu chłodzenia. Reszte sobie dopisz .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Możliwość "przecieku" gazu do układu chłodzenia. Reszte sobie dopisz .... A mógłbyś ty dopisać - bo ja jakoś nie umiem sobie tego powiązać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 19 Maja 2013 Udostępnij Napisano 19 Maja 2013 > Możliwość "przecieku" gazu do układu chłodzenia. Reszte sobie dopisz .... chciałbym przypomieć, że cały czas czekam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misi3k Napisano 19 Maja 2013 Udostępnij Napisano 19 Maja 2013 > chciałbym przypomieć, że cały czas czekam... gaz zamiast płynu chłodniczego, nie bedzie odbierał ciepła zgromadzi się w górze silnika (głowica) dojdzie do przegrzania/upalenia uszczelki pod głowicą. Tak w skrócie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek2000 Napisano 19 Maja 2013 Udostępnij Napisano 19 Maja 2013 > Możliwość "przecieku" gazu do układu chłodzenia. Reszte sobie dopisz .... Nie pisz takich pierdół, po obu stronach membrany jest paliwo( różne ciśnienia). Paliwo od układu chłodzenia oddziela metal. Już padła właściwa odpowiedź co w przypadku uszkodzonej membrany. Niewłaściwe dozowanie paliwa gazowego. Rozbierałeś kiedyś parownik LPG w ogóle, że takich dziwnych porad udzielasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 19 Maja 2013 Udostępnij Napisano 19 Maja 2013 > gaz zamiast płynu chłodniczego, nie bedzie odbierał ciepła zgromadzi się w górze silnika (głowica) > dojdzie do przegrzania/upalenia uszczelki pod głowicą. Tak w skrócie. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.