Skocz do zawartości

Jazda z uszkodzoną membraną - co grozi?


mariox

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy jazda z uszkodzoną membraną w reduktorze grozi czymś poważnym silnikowi? Jeśli tak, to jak długo można jeździć w takim stanie, zanim mu poważniej zaszkodzi?

Pacjent to Brava 1.4 12V, instalka II gen, reduktor Tomasetto

Z góry dzięki za odpowiedzi 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chciałbym przypomieć, że cały czas czekam...

gaz zamiast płynu chłodniczego, nie bedzie odbierał ciepła zgromadzi się w górze silnika (głowica) dojdzie do przegrzania/upalenia uszczelki pod głowicą. Tak w skrócie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Możliwość "przecieku" gazu do układu chłodzenia. Reszte sobie dopisz ....

Nie pisz takich pierdół, po obu stronach membrany jest paliwo( różne ciśnienia). Paliwo od układu chłodzenia oddziela metal.

Już padła właściwa odpowiedź co w przypadku uszkodzonej membrany. Niewłaściwe dozowanie paliwa gazowego.

Rozbierałeś kiedyś parownik LPG w ogóle, że takich dziwnych porad udzielasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.