luszeq Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 Witam, jaka jest różnica pomiędzy silnikami 60KM/75KM i 80KM. Jeśli ma się 60KM da się np. podnieść do 75KM zmianą kompa? Czy to coś więcej się różni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
julianos Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > Witam, jaka jest różnica pomiędzy silnikami 60KM/75KM i 80KM. Jeśli ma się 60KM da się np. podnieść > do 75KM zmianą kompa? Czy to coś więcej się różni? ''60'' jest na jednopunkcie,głowica 8v - ''80'' na wielopunkcie,głowica 16v co do ''75'' to niech się ktoś inny wypowie bo nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > ''60'' jest na jednopunkcie,głowica 8v - ''80'' na wielopunkcie,głowica 16v co do ''75'' to niech > się ktoś inny wypowie bo nie wiem. punto 2 "60" jest MPI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > Witam, jaka jest różnica pomiędzy silnikami 60KM/75KM i 80KM. Jeśli ma się 60KM da się np. podnieść do 75KM zmianą kompa? Czy to coś więcej się różni? Punto mk1: 60KM - 8V i jednopunkt - silnik bezkolizyjny 75KM - 8V i wielopunkt full group - silnik bezkolizyjny 85KM - 16V i wielopunkt, ale nie wiem jaki - silnik kolizyjny Punto mk2: 60KM - 8V i wielopunkt sekwencyjny - silnik bezkolizyjny do 2005 lub 2006 80KM - 16V i wielopunkt sekwencyjny - silnik kolizyjny. Co do zmiany, to nie wiem czy np. wałek rozrządu w mk1 60 i 75 KM nie jest różny. Zmiana kolektora dolotowego z wtryskami i kompa na pewno coś da, tylko warto jeszcze zrobić wydech. Moim zdanie chyba lepiej mając dawcę przełożyć cały silnik 75KM z osprzętem ... Z mk2 można coś wziąć, ale nie elektronikę, bo jest sprzężona z body kompem i innymi pierdołami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 Silniki benzynowe w PII: 1.2 8V - 60KM 1,2 16V - 80KM. Różnica w budowie znacząca. Silnik 1.2 8V 75KM i 1.2 8V - 60KM występowały w PI. W tym modelu można było pokombinować z modami z 60 na 75KM. Różnice obejmowały z tego co pamiętam głowice, wałki rozrządu i oprogramowanie centralki wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septic Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 jesli chodzi o mody z mk2 60km to lepiej zalozyc skrzynie biegów 6ke ze stilo lub jeszcze krótsza z punto 1 , przepustnice i kolektor ssacy z p1 75 + dolot weglara , wydechody 4-2-1 napewno bedziesz czul roznice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.