spad Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 Mam trzy pytania do posiadaczy Almery N16 wersja poliftowa. 1. Czy pilot sterowania radiem przy kierownicy działa zdalnie czy jest podłączony kablem z radiem? Aktualnie radio w aucie które mnie interesuje nie ma pilota i chciałbym podłączyć jakbym zdecydował się na zakup. 2. Czy przerobienie lusterek manualnych na elektryczne wymaga dużo zachodu? Czy wystarczy kupić lusterka i panel sterowania plus kable? 3. Czy można na zasadzie plug and play wymienić środkową konsolę nawiewów z wersji schowek bez klapki na wersję z klapką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 Może lepiej poszukać takiej wersji N16 która nie wymagałaby tylu zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > Może lepiej poszukać takiej wersji N16 która nie wymagałaby tylu zmian. Przecież to są pierdołki do zmiany nie na dzień po zakupie, ale jako dodatek. Auto jakie trafiłem jest w stanie wręcz wzorowy, od pierwszego właściciela, zadbane, wszystko udokumentowane, świeżo po serwisie. Sorki, ale dla pilota i elektrycznych lusterek nie będę szukał okazji po sesji fotograficznej w Płocku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > Auto jakie trafiłem > jest w stanie wręcz wzorowy, od pierwszego właściciela, zadbane, wszystko udokumentowane, > świeżo po serwisie. Chyba że tak. Brak elektrycznych lusterek idzie przeżyć, pilota bym dołożył. Co do klapki... Widziałem crash test wersji sprzed liftu i właśnie ta klapka w czasie zderzenia może spowodować dodatkowe uszkodzenia. Mając tą świadomość raczej bym jej nie dokładał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > Chyba że tak. > Brak elektrycznych lusterek idzie przeżyć, pilota bym dołożył. Pilot jest dołożony. > Co do klapki... Widziałem crash test wersji sprzed liftu i właśnie ta klapka w czasie zderzenia > może spowodować dodatkowe uszkodzenia. Mając tą świadomość raczej bym jej nie dokładał. O, to jest cenna informacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 Tak trochę OT: http://blog-skup-aut-bielsko.blogspot.com/2013/05/wisi-mi-chodnica-czyli-jezdze-almera-n16.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > Tak trochę OT: > http://blog-skup-aut-bielsko.blogspot.com/2013/05/wisi-mi-chodnica-czyli-jezdze-almera-n16.html Auto już kupione Ale o tym, że można trafić na felerne silniki które piją olej wiedziałem. Właściciel (od nowości) deklarował, że w rok dolewa do litra oleju. Sam się przekonam czy mówił prawdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > Auto już kupione Czyli sentyment do Reno został To teraz pochwal się nabytkiem, jaka wersja, może jakaś fotka ... > Właściciel (od nowości) deklarował, że w rok dolewa do litra oleju. Sam się przekonam czy > mówił prawdę. W moim przez pól roku i 5kkm nic jeszcze nie dolewałem, a stan równo pomiędzy min a max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > Czyli sentyment do Reno został > To teraz pochwal się nabytkiem, jaka wersja, może jakaś fotka ... > W moim przez pól roku i 5kkm nic jeszcze nie dolewałem, a stan równo pomiędzy min a max. Nie mam sentymentów do marek, był już 2xWłoch, Koreaniec, Francuz, pora na Japońca . W sumie zacząłem poszukiwania od Laguny (okazała się bardzo zmęczona), po dwóch dniach był Peugeot (miałem oglądać, ostatecznie facet sprzedał zanim umówił się ze mną na oglądanie), skończyło się na Almerze. Kryteria wyboru były w sumie dwa, zasilanie LPG i auto z Wrocławia. Nie chciało mi się jeździć po kraju za konkretnym autem. Co do Almery to raczej wyposażenie biedniejsze z tego co się orientuję, to co będzie zmienione w miarę szybko to dodanie elektrycznie sterowanych lusterek i pilota do radio przy kierownicy. Samo auto kupione od pierwszego właściciela, w sumie od córki właściciela (pierwsze pięć lat jeździł ojciec, potem dał córce). Przebieg udokumentowany, na bieżąco serwisowane, jeszcze miesiąc temu wymieniany miał olej i komplet tarcz i klocków hamulcowych. Silnik 1,8 z LPG. Do kompletu dostałem bagażnik na rower i dwa uchwyty rowerowe plus komplet opon zimowych z zeszłego roku. Na kołach dwuletnie opony na lato, tak więc dobra gumka jest No i muszę dokupić jeden kołpak, co prawda właściciel kupił i nawet miał w bagażniku ale przez pomyłkę kupił 16 calowy a trzeba 15 cali. Plus obowiązkowe przyciemnienie szyb Mam nadzieję, że auto będzie spisywać się bardzo dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > Auto już kupione Ale o tym, że można trafić na felerne silniki które piją olej wiedziałem. Moja była żywym przykładem na to, że nie wszystkie piją. W zasadzie to najlepsze auto jakie miałem. Przez 7 lat popsuł się w nim przepływomierz za 150 zł i chyba łącznik stabilizatora za 50 zł. Gdyby jeszcze tak nie rdzewiało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > Nie mam sentymentów do marek, był już 2xWłoch, Koreaniec, Francuz, pora na Japońca . ... Ja w sumie też nie. Było włoskie, koreańskie a benzynowy N16 to taki brytyjski japoniec. Co do zmian u mnie, to po ostatnich upałach sam myślę nad przyciemnieniem tyłu lub chociaż roletka na tylną szybę. Kołpaki na zimówkach zmieniłem na oryginalne i dołożyłem oryginalne gumowe dywaniki. Opony zimowe które otrzymałem od poprzedniego właściciela (chiński GoodRide ) mimo prawie 8mm bieżnika były tak głośne, że szybko zmieniłem na cichutki komplet GoodYear UltraGrip. W Twojej wersji silnikowej czyli 1,8, największa niewiadoma to zużycie oleju. Nie u wszystkich zwiększone zużycie występowało, bo jeśli był utrzymywany odpowiedni poziom oleju to z zapiekającymi się pierścieniami ponoć problemu nie było. W związku z LPG sprawdź luz zaworowy i wtryski gazowe. Fajny masz kolor. To jakiś bordowy metalic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > Moja była żywym przykładem na to, że nie wszystkie piją. > W zasadzie to najlepsze auto jakie miałem. Przez 7 lat popsuł się w nim przepływomierz za 150 zł i > chyba łącznik stabilizatora za 50 zł. Gdyby jeszcze tak nie rdzewiało. Jaką miałeś wersję silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > Jaką miałeś wersję silnika ? 1.8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > Ja w sumie też nie. Było włoskie, koreańskie a benzynowy N16 to taki brytyjski japoniec. > Co do zmian u mnie, to po ostatnich upałach sam myślę nad przyciemnieniem tyłu lub chociaż roletka > na tylną szybę. U mnie przyciemnianie szyb obowiązkowe, każde auto zaraz po zakupie trafia na przyciemnienie. Oprócz chłodniejszego środka chodzi też o intymność w aucie co pozwala zostawić coś w środku i nie zastanawiać się czy kogoś to zainteresuje. > W Twojej wersji silnikowej czyli 1,8, największa niewiadoma to zużycie oleju. > Nie u wszystkich zwiększone zużycie występowało, bo jeśli był utrzymywany odpowiedni poziom oleju > to z zapiekającymi się pierścieniami ponoć problemu nie było. Wiem o tym. Podobno też w 2002 roku usunięto ten problem, ale cholera do końca wie. Czas pokaże. > W związku z LPG sprawdź luz zaworowy i wtryski gazowe. Dzięki za radę, sprawdzę > Fajny masz kolor. To jakiś bordowy metalic ? No coś w ten deseń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > Dzięki za radę, sprawdzę Odbłyśniki w soczewkach zmienione ? > No coś w ten deseń. Mój to zwykły czerwony akryl, ale podobno czerwone są szybsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > Odbłyśniki w soczewkach zmienione ? Nie wiem W nocy jeszcze nie sprawdzałem jak świeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andon Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Mam trzy pytania do posiadaczy Almery N16 wersja poliftowa. > 3. Czy można na zasadzie plug and play wymienić środkową konsolę nawiewów z wersji schowek bez > klapki na wersję z klapką? w przedliftowej schowek i kratki nawiewu są jednym elementem, oddzielnym od całej konsoli, a demontuje się go tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.