wchpikus Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 Witajcie. Kolega zakupil Punto 2, ma kilka problemow: Nierowna praca na jalowym, ewidentnie trzesie.Przepustnica wyczyszczona, nie ustapilo. Mial tez ogjaw, ze po puszczeniu gazu nie opadaly obroty, ale to ustapilo po czyszczeniu. Zostalo tylko to trzesienie.. FES i MES podlaczaja sie do kompa, ale z komunikatem o blednym ISO, Ela zczytac bledy da sie. Nic szczegolnego nie widac w FES. Krokowiec? Moze ktorys z wtryskow juz nawala? Nie znam historii auta, ale mialo jakas przygode na 100%. Wydaje mi sie ze tez duzo spala, na wyswietlaczu pojawia sie 11l/h.. Do tego wyswietlacz miga, radio nei ma wiazki CAN, nei przechodzi procedury osiowania... Ki czort? rocznik 99. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Kolega zakupil Punto 2, ma kilka problemow: > Nierowna praca na jalowym, ewidentnie trzesie... > ... Moze ktorys z wtryskow juz nawala? > Nie znam historii auta, ale mialo jakas przygode na 100%. Znam przypadek, że ktoś wymieniał wtryski i wsadził inny. Jeżeli jest możliwość, to warto sprawdzić jakie mają oznaczenia i ile mają otworków ... > ..Wydaje mi sie ze tez duzo spala, na wyswietlaczu pojawia sie 11l/h... > rocznik 99. Jeżeli rocznik 99, to przed liftem a jeżeli tak to na wyświetlaczu pokazuje km/l ... Jeżeli tak, to wychodzi trochę ponad 9l/100km, a to w punto2 po mieście jest możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 hej > Znam przypadek, że ktoś wymieniał wtryski i wsadził inny. Jeżeli jest możliwość, to warto sprawdzić > jakie mają oznaczenia i ile mają otworków ... Bez demontazu sie nie obejdzie, wiec odpada.. > Jeżeli rocznik 99, to przed liftem a jeżeli tak to na wyświetlaczu pokazuje km/l ... > Jeżeli tak, to wychodzi trochę ponad 9l/100km, a to w punto2 po mieście jest możliwe. mozliwe jest.. Sprawdzalem fesz sonde lambda, cos tam na niej jest, ale nie wiadomo czy dobrze.. Jakie powinno byc napiecie na sondzie przy jalowym? Moze za duzo paliwa daje czy cos.. Nie wiem jeszcze co z tym szarpaniem ja jalowym, moze kable, swiece..hgw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > ... Nie wiem jeszcze co z tym szarpaniem ja jalowym, moze kable, swiece..hgw Sprawdź wszystko - kable, świece, cewki ... Niestety w punto2 lubiły padać komputery, co objawiało się brakiem iskry na 2 cylindrach - może właśnie się zaczyna - obym się mylił ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 31 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2013 Witam. Sprawna sonda daje napięcie w przedziale 0,2-0,8V, gdzie przy stabilnych obrotach powinno ona falować w tym przedziale. Jak dasz w palnik powinno napięcie na chwilę się zatrzymać w dolnej skali (0,2V) przy przyśpieszaniu, 0,8V przy puszczeniu gazu i spadaniu obrotów do jałowego. Na jałowym powinno falować w granicach 0,2V-0,8V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 Ok, sonda chyba dziala prawidlowo, choc spalanie jest ok 15l/h..nie pamietam ile to wychodzilo:) co do licznika, miga i nie da rady skasowac..caly czas mam blad na sieci CAN.. Gdzies ktos wycial radio, nie wiem gdzie, lub licznik jest uszkodzony..jest jakis blad 1601, nie przechodzi procedury osiowania, wywala sie na tablicy.. i mruga caly wyswietlacz, wiec chyba cos nie tak z nim. Czy 8V mialy obrotomierz? co do obrotow, dzis wyminilismy cala przepustnice, juz obroty ladnie spadaja, nie wieszaja sie, ale jednak jeszcze delikatnie trzesie na jalowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 15km/l chyba chciałeś napisać ? 15l/h - to sporo, a takie zużycie, w ten sposób to raczej w maszynach rolniczych 8v miały obrotomierze w bogatszych wersjach Sprawdź instalacje elektryczną, czy nikt nie grzebał już przy liczniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > 15km/l chyba chciałeś napisać ? > 15l/h - to sporo, a takie zużycie, w ten sposób to raczej w maszynach rolniczych No dlatego pytam, nie pamietam jak mialem punto, ale ja mialem 16V.. > 8v miały obrotomierze w bogatszych wersjach Jaka to bogata wersja, elektryczne tylko szyby i zamek, lusterka nie, klimy brak.. Dziwne ze ma predkosciomierz... > Sprawdź instalacje elektryczną, czy nikt nie grzebał już przy liczniku ? Tego nie wiem, rozebralem i nie ma wiazki do radia..wogole, jest tylko zasilanie, can-a nie widze... Takie mam bledy w zalaczniku 287094563-punto.txt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 Bogatsze wersje miały wspomaganie kierownicy, koła 14, obrotomierz, latane szyby, instalację radiową lub zamontowane radio, zderzaki w kolorze nadwozia, fabryczny centralny zamek później dorzucono jeszcze ABS i klimę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 Ja w punto2 1,2 8v sx z 2000r miałem wspomaganie,centralny zamek,elektryczne szyby,obrotek , komp pokładowy,atermiczne szyby,instalację radiową z 6 głośnikami , 14 calowe stalówki z oponami Pełen wypas jak na tamte czasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > Ja w punto2 1,2 8v sx z 2000r miałem wspomaganie,centralny zamek,elektryczne szyby,obrotek , komp > pokładowy,atermiczne szyby,instalację radiową z 6 głośnikami , 14 calowe stalówki z oponami > Pełen wypas jak na tamte czasy Teraz z dobrobytu ludziskom się w d..... poprzewracało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
julianos Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 Co do grzebania przy liczniku - jak masz przebieg całkowity auta to wyświetla Ci nad przebiegiem ''total'' czy nie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > Co do grzebania przy liczniku - jak masz przebieg całkowity auta to wyświetla Ci nad przebiegiem > ''total'' czy nie ?? Chyba tak..nie pamietam teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > Ja w punto2 1,2 8v sx z 2000r miałem wspomaganie,centralny zamek,elektryczne szyby,obrotek , komp > pokładowy,atermiczne szyby,instalację radiową z 6 głośnikami , 14 calowe stalówki z oponami > Pełen wypas jak na tamte czasy to wypas jak i u mnie klymy tylko brak a jak sprawdzic czy szyby są atermiczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > to wypas jak i u mnie klymy tylko brak > a jak sprawdzic czy szyby są atermiczne? Są zielone , najlepiej to widać jak pada dyszcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > Są zielone , najlepiej to widać jak pada dyszcz a to nie mam oszukali mnie Jakiś oszukany SX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2013 Witam po chwili przerwy.Po wymianie przepustnicy na nowa nadal zdarza sie zawieszenie obrotow...macie jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziolo Napisano 16 Września 2013 Udostępnij Napisano 16 Września 2013 U mnie szarpało jak kable dochodziły kresu swojego żywota. Bujałem na takim szarpaku jeszcze ok 10 tysięcy km i kabelek przepalił się na dobre. Proponuję wymienić świece i kable na nowe a później ew dalej szukać. Wyświetlacz miga jak zegary są przekładane lub jak przekroczy się bodajże 400 lub 500 tysięcy (już nie pamiętam ile konkretnie). Możliwe, że ktoś chciał nieudolnie skorygować wskazania licznika i coś nie wyszło. Radio może nie mieć CAN, sam dokładałem oryginalne o nie miałem CAN. Zresztą dorobić CAN to tylko 2 przewody od licznika do radia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Wyświetlacz miga jak zegary są przekładane lub jak przekroczy się bodajże 400 lub 500 tysięcy (już nie pamiętam ile konkretnie). A co się stanie jak te 500 tys. przekroczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.