guttek Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 Uszczelniacz był wymieniony 40tys temu przy wymianie sprzęgła. Ostatnio (po trasie) rozciekł się na tyle mocno, że zostawała pod autem kałuża oleju. Na wale czuć pod palcem wytarty rowek. Jakie są opcje oprócz wymiany uszczelniacza na nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Modescik Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > Uszczelniacz był wymieniony 40tys temu przy wymianie sprzęgła. > Ostatnio (po trasie) rozciekł się na tyle mocno, że zostawała pod autem kałuża oleju. > Na wale czuć pod palcem wytarty rowek. > Jakie są opcje oprócz wymiany uszczelniacza na nowy? Przeszlifowac powierzchnie wpolpracy z uszczelniaczem i dobrac srednice nowego uszczelnacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 3 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > Przeszlifowac powierzchnie wpolpracy z uszczelniaczem i dobrac srednice nowego uszczelnacza. w jtd uszczelniacz jest z blacha , wiec doboru innego raczej niema opcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 > w jtd uszczelniacz jest z blacha , wiec doboru innego raczej niema opcji Dorób blaszkę w kształcie uszczelki pod blachę żeby odsunąć simering od bloku,przez co będzie pracował w "świeżym" miejscu jeszcze nie wytartym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.