Skocz do zawartości

Aveo T200 - gdzie jest sterownik fabrycznego alarmu?


jogus48

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, noszę się z założeniem w przyszłości sterownika CZ w Aveo. Mam zamek na klucz, nie posiadam alarmu.

Planuję założyć Noxona T5. Już wiem, że muszę założyć siłownik w lewych drzwiach. Do tego kupię jakąś uciętą przelotkę drzwi z auta na części, co by jej nie przewiercać - bo w razie ściągania drzwi nie byłoby za ciekawie wink.gif

Jednakże myślę sobie aby wykorzystać istniejącą diodę w zegarku, aby nie wiercić dziurki w kokpicie. Doszedłem do tego jak wyjąc zegarek, nawet już go rozebrałem aby dowiedzieć się, które piny odpowiadają za nią. oczywiście diodę spaliłem bo zapomniałem, że 12V to dla niej za dużo grinser006.gif

Zdziwiło mnie tylko, że w kostce te piny, które zlokalizowałem, są zajęte. Znalazłem w Sieci jakieś schematy do Kalosa:

http://vip.5053.com.cn/daewoo/EN/documents/Kalos/start_kalos.html

I tu dowiedziałem się, że plus pochodzi z zasilania zegarka a minus steruje diodą. Minus rozgałęzia się na kostkę sterownika i chyba na immo.

dlatego chciałbym się dowiedzieć gdzie szukać tej kostki - w tym linku jest wszystko oprócz umiejscowienia tego sterownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, noszę się z założeniem w przyszłości sterownika CZ w Aveo. Mam zamek na klucz, nie posiadam

> alarmu.

> Planuję założyć Noxona T5. Już wiem, że muszę założyć siłownik w lewych drzwiach. Do tego kupię

> jakąś uciętą przelotkę drzwi z auta na części, co by jej nie przewiercać - bo w razie

> ściągania drzwi nie byłoby za ciekawie

> Jednakże myślę sobie aby wykorzystać istniejącą diodę w zegarku, aby nie wiercić dziurki w

> kokpicie. Doszedłem do tego jak wyjąc zegarek, nawet już go rozebrałem aby dowiedzieć się,

> które piny odpowiadają za nią. oczywiście diodę spaliłem bo zapomniałem, że 12V to dla niej za

> dużo

> Zdziwiło mnie tylko, że w kostce te piny, które zlokalizowałem, są zajęte. Znalazłem w Sieci jakieś

> schematy do Kalosa:

> http://vip.5053.com.cn/daewoo/EN/documents/Kalos/start_kalos.html

> I tu dowiedziałem się, że plus pochodzi z zasilania zegarka a minus steruje diodą. Minus rozgałęzia

> się na kostkę sterownika i chyba na immo.

> dlatego chciałbym się dowiedzieć gdzie szukać tej kostki - w tym linku jest wszystko oprócz

> umiejscowienia tego sterownika

We wszystkich starych Daewoo/Chevrolet funkcja alarmu była wykonywana sterownikiem zamka centralnego i był on na tunelu srodkowym, miedzy siedzeniami.

BTW link odwoluje sie do calego TISa a nie konkretnej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alarm i sterownik jest na tunelu bok szyby. Ta dioda zazwyczaj byla nieaktywna. Czasem sa kable na syrene wyciagniete w okolicach komputera w komorze silnika. Poszperaj w tis bo od ktoregos roku byla juz inna lokalizacja modulu od centralnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.