piotr1982 Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 Witam z sąsiedniego kącika Kolega w pracy poprosił mnie o zaciągnięcie opinii ponieważ ma następujący problem Auto rano odpala normalnie, natomiast po rozgrzaniu jest kłopot - trzeba albo bardzo długo kręcić albo kilak razy próbować. Jak to mówią... nastąpiło zwolnienie bębna maszyny losującej i zaczynamy losowanie. Mówił że podpięcie pod komputer nic nie pokazała, lampka silnika też nie pokazuje że coś dolega Bohater postu panda 1,1 z 2007r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bujaka Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 > Witam z sąsiedniego kącika > Kolega w pracy poprosił mnie o zaciągnięcie opinii ponieważ ma następujący problem > Auto rano odpala normalnie, natomiast po rozgrzaniu jest kłopot - trzeba albo bardzo długo kręcić > albo kilak razy próbować. > Jak to mówią... nastąpiło zwolnienie bębna maszyny losującej i zaczynamy losowanie. > Mówił że podpięcie pod komputer nic nie pokazała, lampka silnika też nie pokazuje że coś dolega > Bohater postu panda 1,1 z 2007r. Takimi objawami podobno daje znać o sobie czujnik położenia wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 Cześć wyczyścić/wymienić czujnik położenia wału - klucz nasadowy lub płasko-oczkowy 10 wystarczy jak to nie pomoże, to do wywalenia filtr par paliwa - prawe tylne nadkole za czarną plastikową maskownicą trzecia sprawa, czy pacjent ma lpg? jeśli tak, to do regeneracji parownik i do wymiany elektrozawór przy reduktorze, puszcza gaz to na tyle aaaa, jak odpali, to pali na wszystkie garnki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 > Cześć > wyczyścić/wymienić czujnik położenia wału - klucz nasadowy lub płasko-oczkowy 10 wystarczy > jak to nie pomoże, to do wywalenia filtr par paliwa - prawe tylne nadkole za czarną plastikową > maskownicą > trzecia sprawa, czy pacjent ma lpg? > jeśli tak, to do regeneracji parownik i do wymiany elektrozawór przy reduktorze, puszcza gaz > to na tyle > aaaa, jak odpali, to pali na wszystkie garnki? lpg brak, ponoć odpala na wszystkie gary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2013 > lpg brak, ponoć odpala na wszystkie gary CPW odkręcić i wyczyścić, bo oleum mogło kapnąć, jeśli czyszczenie nie pomaga, to nowy poniżej 100pln będzie kosztował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.