Sperber Napisano 9 Września 2013 Udostępnij Napisano 9 Września 2013 Hej! Rozglądam się na przyszły sezon za oponami do swojego GPZ 500 60KM bo obecne już takie sobie... W tej chwili mam Bridgestone Battlax BT 45. Przód 110/70-17 54H (212 kg, 210 km/h) Tył 130/70-17 62H (265 kg, 210km/h) Są dwu składnikowe. Ciśnienia w oponach pilnowałem a przód mi się taaak wyząbkował, że hoho. (Olej w lagach zmieniony, łożysko główki ramy też, może jednak coś z moto nie tak.. ). Mam wrażenie, że ten model po prostu ma większą tendencję do ząbkowania niż inne. Dlatego chcę spróbować czegoś nowego. Chcę jednakowy model opon na obu kołach. Jeżdżę raczej po mieście i okolicach. Prędkości z całego zakresu prędkościomierza. Nie zamykam opon na drogach publicznych. W Radomiu, na torze owszem. Chodzą mi po głowie maxxis promax i michelin pilot street ale nie wiem, czy GPZ (z moją pomocą) ich za szybko nie zje. Cena obu kusi. Co polecacie? Są jeszcze inne poza bt45 dwuskładnikowe w tym rozmiarze? Jakie opony będą dla mnie lepsze? Radialne czy diagonalne? Jak to się oznacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 9 Września 2013 Udostępnij Napisano 9 Września 2013 Jak dla mnie, nic złego się z oponami nie dzieje. Im bardziej w winklu moto złożone, na dobrze rozgrzanych oponach, to właśnie takie zmarszczki się robią. U mnie. Przód "zmarszczki" jak u Ciebie, ale z tyłu mam typowo wyząbkowane, tz. widać różnice w wysokości "segmentów" bieżnika. Jeżdżę na PilotRoad3, i nie narzekam. Ale to opony "deszczowe". Na tor podobno się nie nadają, za szybko się "fioletowe" robią, tz. przegrzewają się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2013 > U mnie. Przód "zmarszczki" jak u Ciebie, ale z tyłu mam typowo wyząbkowane, tz. widać różnice w > wysokości "segmentów" bieżnika. Może nie widać tego dobrze z tego ujęcia, na zdjęciu. Jednakże, przód mam mocno wyząbkowany. W realu widać, aż w oko kuje > Jeżdżę na PilotRoad3, i nie narzekam. Ale to opony "deszczowe". Na tor podobno się nie nadają, za > szybko się "fioletowe" robią, tz. przegrzewają się. Nawet gdybym chciał takie.... to na tył nie dostanę rozmiaru :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 9 Września 2013 Udostępnij Napisano 9 Września 2013 No właśnie, ta tylna opona... dość nie typowa. Ostatnio znajomy do 30 letniego BMW szukał 130/70/17, a przód 110/80/17. Bardzo ciężko coś znaleźć, o wyborze można zapomnieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 9 Września 2013 Udostępnij Napisano 9 Września 2013 ale poza optyka to cos Ci przeszkadza w tych gumach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2013 > ale poza optyka to cos Ci przeszkadza w tych gumach? Jeżeli chodzi o tył, to na środku jest już zużyty bieżnik i trzeba wymienić. Jeżeli chodzi i przód to poza lekkim trzepotaniem kierownicy po puszczeniu (nie pamiętam w jakim zakresie prędkości ale wcześniej tak nie było) nic mi nie przeszkadza. Sądziłem jednak, że mocno wyząbkowana opona = śmietnik. Mi tak specjalnie nie przeszkadza w jeździe ale raczej mam zbyt małe doświadczenie, żeby poczuć, że coś jest nie tak. Tutaj lepsze foto: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 9 Września 2013 Udostępnij Napisano 9 Września 2013 > Jeżeli chodzi o tył, to na środku jest już zużyty bieżnik i trzeba wymienić. > Jeżeli chodzi i przód to poza lekkim trzepotaniem kierownicy po puszczeniu (nie pamiętam w jakim > zakresie prędkości ale wcześniej tak nie było) > nic mi nie przeszkadza. > Sądziłem jednak, że mocno wyząbkowana opona = śmietnik. Mi tak specjalnie nie przeszkadza w > jeździe ale raczej mam zbyt małe doświadczenie, żeby poczuć, że coś jest nie tak. > Tutaj lepsze foto: no tutaj bieznika to juz prawie nie ma ostatnio slyszalem dobre opinie o metzelerach Z6/Z8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2013 > no tutaj bieznika to juz prawie nie ma > ostatnio slyszalem dobre opinie o metzelerach Z6/Z8 Dzięki ale w moim rozmiarze takie modele nie występują Na przód Z8 bym znalazł ale tyłu absolutnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 9 Września 2013 Udostępnij Napisano 9 Września 2013 > Dzięki ale w moim rozmiarze takie modele nie występują > Na przód Z8 bym znalazł ale tyłu absolutnie musze zobaczyc co mlodemu zalozyli na tyl bo tez ma GPZ ale chyba jakies michaly IMO bierz tez michaly co podlinkowales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 10 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2013 > musze zobaczyc co mlodemu zalozyli na tyl bo tez ma GPZ ale chyba jakies michaly > IMO bierz tez michaly co podlinkowales Dzięki za opinie. Do końca sezonu muszę wytrzymać... W zimę kupię i napiszę na co w końcu się zdecydowałem. Micheliny pilot street komplet 500 zł. Ciekawe tylko dlaczego nie ma o nich informacji na stronie producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.