wojtala Napisano 10 Września 2013 Udostępnij Napisano 10 Września 2013 A wiec problem taki jak w temacie. Grande punto 1.4 8v baaardzi ciezko odpala na benzynie gdy jest zimne i cieple. Procedura awaryjnego odpalu na gazie powoduje natychmiastowe odpalenie. Podczas krecenia czuc z wydechu benzyne, ale po wykreceniu swiec sa one suche. Co jest zrobione: 1. Wszystkie czujniki silnika wraz ze sterownikiem i body komputerem zostaly podmienione z blizniaczego GP i dalej tak samo. 2. Kosz pompy paliwa jak i sam wklad tez zostal podmieniony i ciagle to samo. 3. Wtryskiwacze wszystkie byly profilaktycznie czyszczone w myjce przez zaklad. Wszystkie maja te same numery. 4. Pochlaniacz par paliwa zaslepiony - nie bierze juz lewego powietrza. 5. Rozrzad sprawdzony, pokrywa sie idealnie ze znakami, dolny klin na kole rozrzadu jest wporzadku. 6. W trakcie odpalania na benzynie, gdy silnik nie chce odpalic dodanie samostartu do ukladu dolotowego skutkuje natychmiastowym uruchomieniem. Dodam, ze ze wzgledu na duzy przebieg auta, posiada ono juz drugi silnik. Silnik ten ma obecnie ok 40tys przebiegu i na poczatku bylo dobrze. Ktos ma jeszcze jakies sugestie co sprawdzic ?? Bo ja juz pomyslow nie mam. Nie sprawdzony zostal wariator, ale on raczej nic do gadania nie ma skoro auto na gazie jak i samostarcie odpala bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 10 Września 2013 Udostępnij Napisano 10 Września 2013 Rozumiem, że check nie świeci. Podejrzyj wskazania czujnika temp i podciśnienia w układzie dolotowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 10 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2013 > Rozumiem, że check nie świeci. Podejrzyj wskazania czujnika temp i podciśnienia w układzie > dolotowym. wszystkie czujniki byly podmieniane wlacznie z przepustnica Bez pozytywnych rezultatow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 10 Września 2013 Udostępnij Napisano 10 Września 2013 Czujniki może były podmieniane ale czy "prześwietlone" zostały ich połączenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 10 Września 2013 Udostępnij Napisano 10 Września 2013 Na początek: - na stacje diagnostyczną, zobaczyć skład spalin na benzynie - na benzynie zweryfikować parametry bieżące pracy silnika - zweryfikować działanie czujnika temperatury Wróżenie z fusów: - zawór powrotny paliwa - zweryfikować ciśnienie na szynie wtryskowej - jest powrót paliwa w 1.4 8V, tak jak w 1.2 16V ? - naprawić pochłaniać par paliwa - przyjrzeć się czasom wtrysku - zweryfikować jakie parametry daje MAP sensor - zweryfikować obwód podgrzewania sond lambda, czy grzeją i się wyłączają po nagrzaniu, jakie parametry dają sondy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 FES podłączany był? Jak juz pracuje i przełączysz z LPG na noPB to pracuje dalej na benie, czy gaśnie? MOże winne jest właśnie LPG - odłącza coś co uniemożliwia zapalenie auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 Olej silnik sam w sobie Zapytam, jaki przelot ma instalacja LPG? Wymień parownik i elektrozawór przy parowniku, to powoduje jaja z odpalaniem na 99% Miałem w Pandzie takie objawy, po zaślepieniu filtra par paliwa nic nie dały, wymiana parownika i elektrozaworu przy filtrze rozwiązało sprawę idealnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.