Olleo Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 Tak patrze na to ogloszenie: http://otomoto.pl/volvo-v70-C30560902.html nie znam cen V70 drugiej generacji i nie potrafie ocenic. Z zewnatrz wyglada ladnie, choc zastanawia mnie ta nowa instalacja. Czy aby gazownik potrafil wystroic do silnika turbo. No i spalanie po Wroclawiu pewnie gdzies pod 20l lpg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > Tak patrze na to ogloszenie: > http://otomoto.pl/volvo-v70-C30560902.html Auto fajne i cena ok ! Niedaleko mnie stoi v70 II z 2006 w dieslu 2,4 i przebiegiem 160 pare za 26,900 > nie znam cen V70 drugiej generacji i nie potrafie ocenic. Z zewnatrz wyglada ladnie, choc > zastanawia mnie ta nowa instalacja. Czy aby gazownik potrafil wystroic do silnika turbo. No i > spalanie po Wroclawiu pewnie gdzies pod 20l lpg? Może dobry gazownik ,te silniki z tego co pamiętam dobrze znoszą gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > Auto fajne i cena ok ! > Niedaleko mnie stoi v70 II z 2006 w dieslu 2,4 i przebiegiem 160 pare za 26,900 > Może dobry gazownik ,te silniki z tego co pamiętam dobrze znoszą gaz a ile pala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > a ile pala? Pewnie ze 15 gazu łyknie w mieście a koło 10-11 no Pb Tutaj tabelka ,ale to chyba dane uśrednione ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > Pewnie ze 15 gazu łyknie w mieście a koło 10-11 no Pb > Tutaj tabelka ,ale to chyba dane uśrednione ? to juz widzialem, ale niskie mi sie wydaje - katalogowo noPb ma niby lykac ponad 15 w miescie. wyglada, ze do 15 moze brac: http://www.spritmonitor.de/en/detail/294624.html?page=6 http://www.spritmonitor.de/en/detail/561028.html?page=2 http://www.spritmonitor.de/en/detail/121285.html?page=12&cdetail=2 a jak koszty czesci i serwisu w porownaniu np. z fordem mondeo mk3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > to juz widzialem, ale niskie mi sie wydaje - katalogowo noPb ma niby lykac ponad 15 w miescie. To zależy od konkretnego egzemplarza > a jak koszty czesci i serwisu w porownaniu np. z fordem mondeo mk3? Porównywlne W v50 dużo części pasuje od forda i mazdy i koszta są też porównywalne No oczywiście nie pisze o chorych cenach usług w ASO Ty masz niedaleko fajny serwis Volvo jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > To zależy od konkretnego egzemplarza a czemuz to? W subaru kazde 2.0t bierze z grubsza tyle samo, o ile nie bylo dlubane. Chyba, ze piszesz o kierowcach a jak te automatyczne skrzynie sie sprawuja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2013 chyba sobie odpuszcze - znalazlem taki opis w artykule "szwedzka stal": Quote: Najpoważniejszym mankamentem Volvo V70 jest niska trwałość skrzyń Geartronic. Automat potrafi dokonać żywota przy przebiegu nieznacznie przekraczającym 200 tysięcy kilometrów. Niestety naprawy zwykle nie należą do tanich – w grę wchodzą kwoty sięgające kilku tysięcy złotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > chyba sobie odpuszcze - znalazlem taki opis w artykule "szwedzka stal": > Quote: > Najpoważniejszym mankamentem Volvo V70 jest niska trwałość skrzyń Geartronic. Automat potrafi > dokonać żywota przy przebiegu nieznacznie przekraczającym 200 tysięcy kilometrów. Niestety > naprawy zwykle nie należą do tanich – w grę wchodzą kwoty sięgające kilku tysięcy > złotych. Poszukaj w manualu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > a czemuz to? W subaru kazde 2.0t bierze z grubsza tyle samo, o ile nie bylo dlubane. Chyba, ze > piszesz o kierowcach To również Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > Poszukaj w manualu poszukam. Balem sie, ze te 5 cylindrowki volvo duzo pala, ale widze, ze nie ma tragedii i 2.4 wolnego ssaka mozna brac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > poszukam. Balem sie, ze te 5 cylindrowki volvo duzo pala, ale widze, ze nie ma tragedii i 2.4 > wolnego ssaka mozna brac. To sa bardzo dobre i długowieczne silniki /konstrukcji volvo/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > To sa bardzo dobre i długowieczne silniki /konstrukcji volvo/ I dlatego nikt ich nie sprzedaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 > I dlatego nikt ich nie sprzedaje No wiem jak kupowałem swoje v50 to szukałem volvoskiego d5 z miernym efektem W końcu kupiłem 2,0 D i tez jestem zadowolony bo pali symbolicznie a ma 320 Nm Teraz szukam coś większego z D5 i znowu kicha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.