taquito Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 Na jaki zmienic z seryjnego 866 ? Chcialbym przesunac moment obrotowy w gore i tym samym przesunac max moc. Bedzie wtedy mozna wyzej krecic bez odczucia, ze auto puchnie bo robi sie korek w glowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > Na jaki zmienic z seryjnego 866 ? > Chcialbym przesunac moment obrotowy w gore i tym samym przesunac max moc. > Bedzie wtedy mozna wyzej krecic bez odczucia, ze auto puchnie bo robi sie korek w glowicy. napewno wałek który bedzie miał duży wznios (ok 11mm) Mówią, że turbo nie lubi długiego współotwarcia zaworów...ale są projekty którym to nie przeszkadzało Powiem tak...Pan od Pandy turbo 1.2 8V 200KM miał (tak mówił) wałek od N/A 315st made in italy Może poszukaj jakiś świątków z N/A po taniości ew. Rewar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > napewno wałek który bedzie miał duży wznios (ok 11mm) > Mówią, że turbo nie lubi długiego współotwarcia zaworów...ale są projekty którym to nie > przeszkadzało > Powiem tak...Pan od Pandy turbo 1.2 8V 200KM miał (tak mówił) wałek od N/A 315st made in italy > Może poszukaj jakiś świątków z N/A po taniości ew. Rewar 315 st Swiatek ma kilka walkow ale ktore beda najbardziej odpowiednie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > Na jaki zmienic z seryjnego 866 ? > Chcialbym przesunac moment obrotowy w gore i tym samym przesunac max moc. > Bedzie wtedy mozna wyzej krecic bez odczucia, ze auto puchnie bo robi sie korek w glowicy. powiem ci ze też myslałem nad zmiana wałka u siebie i z checiom podłacze sie do tematu tylko ja szukam do 1.1, mam obecnie 866 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > Na jaki zmienic z seryjnego 866 ? > Chcialbym przesunac moment obrotowy w gore i tym samym przesunac max moc. > Bedzie wtedy mozna wyzej krecic bez odczucia, ze auto puchnie bo robi sie korek w glowicy. Mam dedykowany wałek do turbo 8V catcamsa, ale dopiero jutro napiszę co i jak i jakie doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > Mam dedykowany wałek do turbo 8V catcamsa, ale dopiero jutro napiszę co i jak i jakie > doświadczenia. czekam ni info o danych walka i porownaniu do 866 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 > 315 st > Swiatek ma kilka walkow ale ktore beda najbardziej odpowiednie tak 315st koszt chyba ok 500 euro z tego co pamiętam http://www.pandacup.pl/fiat-panda-kit-car.html to ten Pan Ja bym szukał używki świątka w dobrych pln bo niewiadomo czy się sprawdzi w T np 259st, 11mm wznios ...tanio mozna wyrwać. Tu masz świątka wałek pod Turbo dla 1.2 8V ale ta cena: http://sklepswiatek.pl/fiat-punto-75-12-8v-p-2589.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 No dobra, to jest tak, wałek 866 zamieniłem na coś takiego: Dla mało spostrzegawczych zaznaczam, że jest tam minus 5 stopni w drugiej kolumnie. Tzn. faktycznie ma tylko 2 stopnie współotwarcia. Do tego fazy we i wy są "rozssunięte" w stosunku do serii. Co do doświadczeń, to odczucia mieszane. Faktycznie wałek coś robi, bo jak tylko go zamontowałem to (a) rozjechała mi się mapa paliwa (ale nie tak, żeby nie dało się jeździć), (b) spadły mi średnio EGT, choć tutaj mogę sie mylić. Musiałem całość stroić zupełnie od początku. Niestety, na moim setupie prawie nic to nie dało, po prostu mam gdzieś indziej wąskie gardło (do tego nie wiem, czy mi dolot przez kopułkę nie puszczał, odkryłem ten problem grubo po), do tego w między czasie WG przestał mi tak trzymać ciśnienie jak poprzednio przy 866. Mam wykresy przed i po, ale nic ci nie powiedzą, bo są praktycznie identyczne, do tego pierwszy wykres z 866 ma źle skalibrowane obroty, przez co cały jest w sumie do bani. Ten drugi zaraz odszukam i załączę. Wiem natomiast, że był jeden koleżka na FF, który w C&B zamówił customowy wałek, z taką specyfikacją (resztę se musisz policzyć, 280 stopni to jest chyba): Inlet: 28°/72° Exhaust: 51°/7° Resztę setupu miał praktycznie identyczną jak ja (ten sam silnik, to samo turbo RHB4 i taki sam IC) i twierdzi, że dało mu to +20nm/+10 koni, ale efektywnie wyszło mu 130 koni przy jednym barze, a już przy 0.8 miałem 120 koni. Więc też nie wiem jak to przełożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 O, i wykres (przypominam, że na wasze normy, to turbina nadająca się co nawyżej do 900ccm ): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 15 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2013 dzieki. NO wlasnie ciezko porownywac rozne setuby 1.2 8v T. Jedne ma przy 0.8 b 115 hp a drugi 145. W wiekszosci inne graty, odprezenia itp. Szkoda ze chociaz nie masz porownania z przed i po. Daloby to jakis obraz zmian. JAk zmienil sie wykres momentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 > No dobra, to jest tak, wałek 866 zamieniłem na coś takiego: > Dla mało spostrzegawczych zaznaczam, że jest tam minus 5 stopni w drugiej kolumnie. Tzn. faktycznie > ma tylko 2 stopnie współotwarcia. Do tego fazy we i wy są "rozssunięte" w stosunku do serii. > Co do doświadczeń, to odczucia mieszane. Faktycznie wałek coś robi, bo jak tylko go zamontowałem to > (a) rozjechała mi się mapa paliwa (ale nie tak, żeby nie dało się jeździć), (b) spadły mi > średnio EGT, choć tutaj mogę sie mylić. Musiałem całość stroić zupełnie od początku. Niestety, > na moim setupie prawie nic to nie dało, po prostu mam gdzieś indziej wąskie gardło (do tego > nie wiem, czy mi dolot przez kopułkę nie puszczał, odkryłem ten problem grubo po), do tego w > między czasie WG przestał mi tak trzymać ciśnienie jak poprzednio przy 866. Mam wykresy przed > i po, ale nic ci nie powiedzą, bo są praktycznie identyczne, do tego pierwszy wykres z 866 ma > źle skalibrowane obroty, przez co cały jest w sumie do bani. Ten drugi zaraz odszukam i > załączę. > Wiem natomiast, że był jeden koleżka na FF, który w C&B zamówił customowy wałek, z taką > specyfikacją (resztę se musisz policzyć, 280 stopni to jest chyba): > Inlet: 28°/72° > Exhaust: 51°/7° > Resztę setupu miał praktycznie identyczną jak ja (ten sam silnik, to samo turbo RHB4 i taki sam IC) > i twierdzi, że dało mu to +20nm/+10 koni, ale efektywnie wyszło mu 130 koni przy jednym barze, > a już przy 0.8 miałem 120 koni. Więc też nie wiem jak to przełożyć. Wałek bardzo bardzo fajny pod T. Jednak przy Twoim setupie nie da zbyt wiele. Myślę, że najwiekszy potencjał pokaże przy dużej turbinie i konkretnym doładowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.