Skocz do zawartości

Walki do 1.2 8v Turbo


taquito

Rekomendowane odpowiedzi

> Na jaki zmienic z seryjnego 866 ?

> Chcialbym przesunac moment obrotowy w gore i tym samym przesunac max moc.

> Bedzie wtedy mozna wyzej krecic bez odczucia, ze auto puchnie bo robi sie korek w glowicy.

napewno wałek który bedzie miał duży wznios (ok 11mm)

Mówią, że turbo nie lubi długiego współotwarcia zaworów...ale są projekty którym to nie przeszkadzało zlosnik.gif

Powiem tak...Pan od Pandy turbo 1.2 8V 200KM miał (tak mówił) wałek od N/A 315st made in italy icon_eek.gif

Może poszukaj jakiś świątków z N/A po taniości ew. Rewar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> napewno wałek który bedzie miał duży wznios (ok 11mm)

> Mówią, że turbo nie lubi długiego współotwarcia zaworów...ale są projekty którym to nie

> przeszkadzało

> Powiem tak...Pan od Pandy turbo 1.2 8V 200KM miał (tak mówił) wałek od N/A 315st made in italy

> Może poszukaj jakiś świątków z N/A po taniości ew. Rewar

315 st smile.gif

Swiatek ma kilka walkow ale ktore beda najbardziej odpowiednie icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na jaki zmienic z seryjnego 866 ?

> Chcialbym przesunac moment obrotowy w gore i tym samym przesunac max moc.

> Bedzie wtedy mozna wyzej krecic bez odczucia, ze auto puchnie bo robi sie korek w glowicy.

powiem ci ze też myslałem nad zmiana wałka u siebie i z checiom podłacze sie do tematu tylko ja szukam do 1.1, mam obecnie 866

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na jaki zmienic z seryjnego 866 ?

> Chcialbym przesunac moment obrotowy w gore i tym samym przesunac max moc.

> Bedzie wtedy mozna wyzej krecic bez odczucia, ze auto puchnie bo robi sie korek w glowicy.

Mam dedykowany wałek do turbo 8V catcamsa, ale dopiero jutro napiszę co i jak i jakie doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 315 st

> Swiatek ma kilka walkow ale ktore beda najbardziej odpowiednie

tak 315st zlosnik.gif koszt chyba ok 500 euro z tego co pamiętam

http://www.pandacup.pl/fiat-panda-kit-car.html to ten Pan clown.gif

Ja bym szukał używki świątka w dobrych pln bo niewiadomo czy się sprawdzi w T

np 259st, 11mm wznios ...tanio mozna wyrwać.

Tu masz świątka wałek pod Turbo dla 1.2 8V ale ta cena:

http://sklepswiatek.pl/fiat-punto-75-12-8v-p-2589.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, to jest tak, wałek 866 zamieniłem na coś takiego:

287178471-catcams_turbo.png

Dla mało spostrzegawczych zaznaczam, że jest tam minus 5 stopni w drugiej kolumnie. Tzn. faktycznie ma tylko 2 stopnie współotwarcia. Do tego fazy we i wy są "rozssunięte" w stosunku do serii.

Co do doświadczeń, to odczucia mieszane. Faktycznie wałek coś robi, bo jak tylko go zamontowałem to (a) rozjechała mi się mapa paliwa (ale nie tak, żeby nie dało się jeździć), (b) spadły mi średnio EGT, choć tutaj mogę sie mylić. Musiałem całość stroić zupełnie od początku. Niestety, na moim setupie prawie nic to nie dało, po prostu mam gdzieś indziej wąskie gardło (do tego nie wiem, czy mi dolot przez kopułkę nie puszczał, odkryłem ten problem grubo po), do tego w między czasie WG przestał mi tak trzymać ciśnienie jak poprzednio przy 866. Mam wykresy przed i po, ale nic ci nie powiedzą, bo są praktycznie identyczne, do tego pierwszy wykres z 866 ma źle skalibrowane obroty, przez co cały jest w sumie do bani. Ten drugi zaraz odszukam i załączę.

Wiem natomiast, że był jeden koleżka na FF, który w C&B zamówił customowy wałek, z taką specyfikacją (resztę se musisz policzyć, 280 stopni to jest chyba):

Inlet: 28°/72°

Exhaust: 51°/7°

Resztę setupu miał praktycznie identyczną jak ja (ten sam silnik, to samo turbo RHB4 i taki sam IC) i twierdzi, że dało mu to +20nm/+10 koni, ale efektywnie wyszło mu 130 koni przy jednym barze, a już przy 0.8 miałem 120 koni. Więc też nie wiem jak to przełożyć.

post-66042-14352521691431_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki.

NO wlasnie ciezko porownywac rozne setuby 1.2 8v T. Jedne ma przy 0.8 b 115 hp a drugi 145. W wiekszosci inne graty, odprezenia itp.

Szkoda ze chociaz nie masz porownania z przed i po. Daloby to jakis obraz zmian. JAk zmienil sie wykres momentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No dobra, to jest tak, wałek 866 zamieniłem na coś takiego:

> Dla mało spostrzegawczych zaznaczam, że jest tam minus 5 stopni w drugiej kolumnie. Tzn. faktycznie

> ma tylko 2 stopnie współotwarcia. Do tego fazy we i wy są "rozssunięte" w stosunku do serii.

> Co do doświadczeń, to odczucia mieszane. Faktycznie wałek coś robi, bo jak tylko go zamontowałem to

> (a) rozjechała mi się mapa paliwa (ale nie tak, żeby nie dało się jeździć), (b) spadły mi

> średnio EGT, choć tutaj mogę sie mylić. Musiałem całość stroić zupełnie od początku. Niestety,

> na moim setupie prawie nic to nie dało, po prostu mam gdzieś indziej wąskie gardło (do tego

> nie wiem, czy mi dolot przez kopułkę nie puszczał, odkryłem ten problem grubo po), do tego w

> między czasie WG przestał mi tak trzymać ciśnienie jak poprzednio przy 866. Mam wykresy przed

> i po, ale nic ci nie powiedzą, bo są praktycznie identyczne, do tego pierwszy wykres z 866 ma

> źle skalibrowane obroty, przez co cały jest w sumie do bani. Ten drugi zaraz odszukam i

> załączę.

> Wiem natomiast, że był jeden koleżka na FF, który w C&B zamówił customowy wałek, z taką

> specyfikacją (resztę se musisz policzyć, 280 stopni to jest chyba):

> Inlet: 28°/72°

> Exhaust: 51°/7°

> Resztę setupu miał praktycznie identyczną jak ja (ten sam silnik, to samo turbo RHB4 i taki sam IC)

> i twierdzi, że dało mu to +20nm/+10 koni, ale efektywnie wyszło mu 130 koni przy jednym barze,

> a już przy 0.8 miałem 120 koni. Więc też nie wiem jak to przełożyć.

Wałek bardzo bardzo fajny pod T. Jednak przy Twoim setupie nie da zbyt wiele. Myślę, że najwiekszy potencjał pokaże przy dużej turbinie i konkretnym doładowaniu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.