sid89 Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 Krótko przedstawię sytuację: CC 1.1spi, na wiązce z 900spi, ma lpg, ale to raczej nie ma nic do rzeczy, bo na pb i lpg zachowuje się tak samo. Zaczęło się to jakoś niedawno, najpierw sporadycznie szarpało co jakiś czas, a teraz jest już cały czas. Odpala ok, obroty na ssaniu faluja, jak trochę spadną to są równe. po dodawaniu gazu tak jakby "zatrzymuje się" na 1500 obr., i wtedy zaczyna się tańczenie obrotów w dół i w górę, ale obrotomierz pokazuje cały czas 1500. Jak się jedzie, to na tych 1500 szarpie całym autem. Jak się przygazuję go na wyższe obroty, to jedzie normalnie, nie szarpie. No i cały czas świeci się marchewa. Dodam iż, póki co jeździłem bez filtra powietrza, tylko z kopułką od 900. Od zmiany silnika zrobiłem 1500 km, a to zaczęło się jakieś 300-400km temu. Podmieniłem już połowę rzeczy: czujnik temperatury w kolektorze, map sensor, kompa, sonde lambda, czujnik położenia wału. sprawdziłem wężyk map sensora i inne ciśnieniowe. Niestety nie mam w tej chwili możliwości podjechania na komputer. Filmik, przedstawiający sytuację: ktoś już miał coś podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sid89 Napisano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2013 przepustnica, cewki, kable wn również podmienione i dalej tak samo... nie mam sił na gnoma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eustachy Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 A co ze swiecami? Je tez sprawdzales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sid89 Napisano 24 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2013 > A co ze swiecami? Je tez sprawdzales? Tak, świece też sprawdzone, a nawet wymienione. Poprzednie miały czarny nagar - taki dosyć mega - ale nieuolejone. Rozrząd dzisiaj ustawiałem 3 razy. Jest jeszcze jedna sprawa: 1. Kreska na kole wałka rozrządu ustwiona zgodnie ze znakiem 2. Okienko w skrzyni - znacznik na zamachowym ustawiony na największy ząbek 0 3. Jednakże kółko wału korbowego jest tak jakby trochę w górę nad znakiem na bloku. Kółko zdejmowałem i klin jest, więc nie rozumiem. Dzisiaj zobaczymy jeszcze na ecuscan co wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.